Zoeken Vraag het forum

Gezwollen voet & blaasje

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Twee dagen terug merkte ik op dat er iets zeer deed tussen mijn kleine teen en de teen ernaast. Ik kon toen nog niet veel ontdekken dus heb ik er destijds niets mee gedaan, tot het me bleef irriteren en ik wat sudocreme opgesmeerd heb. De volgende dag merkte ik een wit blaasje op tussen de tenen, als een soort blaartje. Niet veel later begon de bovenkant van mijn voet op te zwellen en nu loop ik nog steeds met pijn rond. Het voelt ook strak aan als ik mijn voet beweeg. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

2 reacties
    Reageren
    Suzan

Hoi,

Het zou verstandig zijn om deze vraag even rechtstreeks aan je huisarts te stellen.
    Die kan dan bepalen of het nodig is dat er even naar gekeken wordt of dat je medicatie of zalf o.i.d. voorgeschreven krijgt.
    Als je nu belt,voorkom je dat je vanavond het advies krijgt naar de huisartsenpost te gaan.
    Pijn en zwelling kan wijzen op een ontsteking en daarmee moet je niet wachten medische hulp in te schakelen

Reageren
    John (moderator)

Dat lijkt dan toch op een infectie. Ga ermee naar de dokter

Reageren
Reageer op: Gezwollen voet & blaasje
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.