- Anoniem23 september 2013 om 07:30
Hebt al 3 weken last van een gekneusd hielbeen na val van trap.
Het is ingetaped maar de pijn wordt niet minder!
Ze raden me aan om buiten te lopen maar als ik dat doe kan ik geen stap meer zetten!8 reactiesReagerenTandor123 september 2013 om 08:33Van een kneuzing kun je wel een aantal weken last hebben. Is er een röntgenfoto gemaakt? Wie heeft de tape aangelegd?
ReagerenAnoniem23 september 2013 om 11:28Ja er zijn foto,s gemaakt, en de tape is door een fysiotherapeut aangelegd.
ReagerenTandor123 september 2013 om 17:38Ga dan even terug naar de fysiotherapeut. Misschien moet de tape gecorrigeerd worden.
ReagerenAnoniem24 april 2015 om 08:08dat is niks
ReagerenMars4 juli 2018 om 12:28Ik ben uitgegleden en m’n hielbeen blijft maar pijn doen, kun je daar n foto van maken?
ReagerenJohn (moderator)
4 juli 2018 om 13:11dat kan zeker. Ga met de klachten naar de huisarts
ReagerenAnoniem19 maart 2019 om 22:29Ben 2 dagen geleden met mijn fiets gevallen. Had toen een hele grote blauwe plek op mijn onderbeen boven mijn enkel en erge pijn rond die plek en mijn hiel. Kon er in t begin amper op lopen. Gaat nu wel beter, maar als ik hurk of het aanraak doet het nog steeds heel veel pijn. Krijg nu ook last van mijn pols met bewegen, spullen dragen en erop leunen. Zou iemand misschien een tip kunnen geven wat er aan de hand zou kunnen zijn en wat ik zou kunnen doen? Dankjewel!
ReagerenJohn (moderator)
20 maart 2019 om 00:38je zu met de klachten naar de huisarts kunnen gaan en ernaar laten kijken
Reageren