Zoeken Vraag het forum

Kleine bultjes vinger + foto

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Butterfly

Hey,

Al paar maanden komen er kleine bultjes soort verdikking, op mijn vingers. Het jeukt niet! Maar mijn handen zijn wel heel stijf, dat ik ze bijna niet kan buigen. Als je op de bultjes drukt voel je wel een lichte pijn steek. Wat je op de normale huid van de vinger niet voelt. Deze foto is met mobiel gemaakt en aangezien ik met een hand op het knopje voor foto maken moest drukken is de foto een beetje wazig. Wie weet wat dit is?
    xx

4 reacties
    Reageren
    Hier is de foto

hij was hiervoor te groot. [img size=240]http://www.dokter.nl/media/kunena/attachments/legacy/images/vinger2.jpg[/img]

Reageren
    Fee

Vraagje, zit je vaak met je handen in afwaswater? Of heb je een beroep waar je handen in aanraking komen met bepaalde stoffen?

Fee

Reageren
    Butterfly

Sorry voor de laate reactie. Ik was wel een paar keer per week af, maar dat is niet meer dan gemiddeld. Ik heb geen beroep waar ik met vreemde stoffen werk, Ik heb nog steeds last van kleine bultjes.. Het zijn er steeds meer geworden en mijn vingers zijn nog steeds heel stijf. Ik vind het heel vreemd. Ik heb ook het probleem dat ik snachts wakker word en heel mijn lichaam is uitgedroogd. Ik moet er dan gewoon bodylotion op smeren & water drinken.

Reageren
    Anoniem1
Reageer op: Kleine bultjes vinger + foto
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Schurft of eczeem: wat is het verschil?

4 min leestijd

Schurft: oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Schaamluis: oorzaak, symptomen en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.