Zoeken Vraag het forum

verkleurde nagel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mandrije

Ik heb ruim een week m’n kleine teen gestoten. Het leek alsof mijn nagel een stukje losgeschoten was, alleen het bovenste stukje leek nog goed vast te zitten. Bloed kwam er onder vandaan. Als ik er nu naar kijk zie je de nagel ook ietsjes omhoog staan. Had er nauwelijks last van, behalve als ik op schoenen liep.
    Nog steeds heb ik geen last maar sinds een paar dagen heeft de nagel een andere kleur. Het lijkt wat bruin/rood en hij is een stuk donkerder dan mijn andere nagels. Wat is er aan de hand?

3 reacties
    Reageren
    Emma

Die nagel zal er binnenkort wel helemaal afvallen en dan groeit er een nieuwe.

Reageren
    LiLi

Inderdaad, dat heb ik ook weleens gehad. Dan is ie zo “beschadigd” dat ie door je lichaam wordt afgestoten en groeit er daarna gewoon ’n nieuwe terug

Reageren
Reageer op: verkleurde nagel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.