Zoeken Vraag het forum

hand pols klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Flash83

Jaren heb ik al klachten aan mijn linkerpols in de afgelopen jaren heb ik onderzoeken gehad deze varieren van rontgen foto, mri scan, botscan, zenuw test nergen is wat gevonden wat deze klachten zou kunnen aantonen! Sinds 2 weken heb ik ook klachten in mijn rechter pols deze zijn echter hetzelfde zoals ze ooit in mijn linkerpols zijn begonnen. De klachten zijn het buigen van de pols bovenkant van de hand maar ook in rust toestand een zeurende irritante pijn bij veel inspanning word het veel erger. Wat zou dit kunnen zijn heb ook al een second opinion gehad en ook al ergotherapie dit heeft echter niet geholpen.

5 reacties
    Reageren
    Anoniem

Je zou een acupuncturist kunnen raadplegen

Reageren
    postbezorger

ben je postbezorger?
    begonnen de klachten aan de andere pols toen je tenslotte dan maar met links ging posten zodat je de zware pakken post niet op je linkerpols hoeft te dragen?

Reageren
    Anoniem

Zenuwpijn?

Reageren
    Anoniem

Ik heb precies hetzelfde ook li hand pols. Vorige week kijk operatie gehad maar nog niks gevonden
    Ben ook al een paar jaar nu bezig.
    Eerst hebben ze een ganglion gevonden maar die js nu weg en de pijn blijft.
    Ik werk ook nog in de zorg dus ech te handig is dat niet he
    Ik moet nu naar een 3de arts 1 orthopeed en nu een 2de plastische chirurg hopelijk kunnen hun wat vinden

Reageren
    Anoniem

Op 27 augustus ben ik geopereerd aan een pisiformitis hierbij os het os pisiforme verwijderd (botje). Nu ben ik begonnen met mijn revalidatie deze gaat ongeveer 3 maand duren. Ik ben bij de xpertclinic onder behandeling en daar ben ik erf tevreden over. In het normale ziekenhuis werd ik van het kastje naar de muur gestuurd.

Reageren
Reageer op: hand pols klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.