- Flash8313 mei 2012 om 19:41
Jaren heb ik al klachten aan mijn linkerpols in de afgelopen jaren heb ik onderzoeken gehad deze varieren van rontgen foto, mri scan, botscan, zenuw test nergen is wat gevonden wat deze klachten zou kunnen aantonen! Sinds 2 weken heb ik ook klachten in mijn rechter pols deze zijn echter hetzelfde zoals ze ooit in mijn linkerpols zijn begonnen. De klachten zijn het buigen van de pols bovenkant van de hand maar ook in rust toestand een zeurende irritante pijn bij veel inspanning word het veel erger. Wat zou dit kunnen zijn heb ook al een second opinion gehad en ook al ergotherapie dit heeft echter niet geholpen.
5 reactiesReagerenAnoniem17 mei 2012 om 10:13Je zou een acupuncturist kunnen raadplegen
Reagerenpostbezorger30 november 2012 om 00:26ben je postbezorger?
Reageren
begonnen de klachten aan de andere pols toen je tenslotte dan maar met links ging posten zodat je de zware pakken post niet op je linkerpols hoeft te dragen?Anoniem30 november 2012 om 12:30Zenuwpijn?
ReagerenAnoniem10 september 2013 om 21:15Ik heb precies hetzelfde ook li hand pols. Vorige week kijk operatie gehad maar nog niks gevonden
Reageren
Ben ook al een paar jaar nu bezig.
Eerst hebben ze een ganglion gevonden maar die js nu weg en de pijn blijft.
Ik werk ook nog in de zorg dus ech te handig is dat niet he
Ik moet nu naar een 3de arts 1 orthopeed en nu een 2de plastische chirurg hopelijk kunnen hun wat vindenAnoniem11 september 2013 om 07:46Op 27 augustus ben ik geopereerd aan een pisiformitis hierbij os het os pisiforme verwijderd (botje). Nu ben ik begonnen met mijn revalidatie deze gaat ongeveer 3 maand duren. Ik ben bij de xpertclinic onder behandeling en daar ben ik erf tevreden over. In het normale ziekenhuis werd ik van het kastje naar de muur gestuurd.
Reageren