Zoeken Vraag het forum

bot door hand

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

ik heb sinds kort opgemerkt dat er een botje omhoog steekt in mn linkerhand. als ik mn hand recht neerleg of laat hangen zie je een bobbel omhoog staan. dit heb ik niet bij mijn andere hand.
    iemand een idee wat er aan de hand is? gebroken? gekneust? bedankt alvast

3 reacties
    Reageren
    Z

Waar zit deze bult? Kun je een foto plaatsen? heb je dit altijd gehad, of id het pas sinds kort nadat er iets gebeurd is? Heb je er pijn aan? Kun je de hand verder goed bewegen? Zijn er nog andere opvallende kenmerken?

Reageren
    anoniem

[img size=150]http://www.vkblog.nl/pub/mm/tempest/3595/Image/Hand.JPG[/img]
    daar in het midden gewoon. (is niet mijn hand hoor, maarja denk dat ik geen foto hoef te maken aangezien je het toch niet echt ziet, al helemaal op een foto)
    ik heb dit sinds een maand ongeveer geloof ik, geen idee hoe ik het heb gekregen, het viel me opeens op.
    ik heb er geen pijn aan en verder kan ik mijn hand prima bewegen. wel kan ik dat bot heel soms een beetje indrukken, dat het beweegt ofzo? heel raar. nu lukt het trouwens niet.

Reageren
    Anoniem

Ik begrijp eerlijk gezegd niet wat je bedoelt. Kun je er geen pijl bij plaatsen en een wat grotere foto maken?

Reageren
Reageer op: bot door hand
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.