Zoeken Vraag het forum

Wit bultje op vinger

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kevin

Hoi,

Sinds ongeveer 1.5 maand heb ik dit witte bultje op mijn vinger alleen heb ik geen idee wat het kan zijn en of het kwaad kan. In het begin merkte ik er weinig van en begon het klein maar nu begint het bultje als ik het aanraak steeds gevoeliger te worden en voelt het warm aan.

Wat is dit en kan dit kwaad? Wat moet ik er aan doen?

4 reacties
    Reageren
    Peter (huisarts)

Misschien iets in de huid gekomen wat nu gaat ontsteken? Probeer het eens open te (laten) maken, om te zien of er pus kan afvloeien. Daarna desinfecteren.

Reageren
    Kevin

Ik heb het lichtjes opgeprikt met een gesteriliseerd naaltje met alcohol, er kwam een klein beetje witte pus uit na lichtjes drukken. Daarna heb ik met 70% alcohol gedesinfecteerd. Er is wel wat uit maar ik voel nog een klein bubbeltje.

Reageren
    Peter (huisarts)

Mooi gedaan! De ontstekingsreactie geeft zwelling van het weefsel, en dat is het “bubbeltje” dat je nog voelt. Moet de komende dagen afzakken..

Reageren
    Kevin

Oké, super. Bedankt voor de hulp. 🙂

Reageren
Reageer op: Wit bultje op vinger
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.