Zoeken Vraag het forum

Rode puntjes

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Beste sinds december heb ik al deze plek op mijn voet zitten ik ben ermee naar de huisarts gegaan en kreeg hormoonzalf de plek verminderden maar zodra ik douche komt het weer terug. Ik ben 18 jaar kan dit iets kwaadaardigs zijn?

5 reacties
    Reageren
    Anoniem
    Peter (huisarts)

Niet kwaadaardig. Lijkt op een chron. eczeemplek. jeukt het en krab je er misschien (’s nachts?) aan?
    Nog maar wat langer smeren met de hormoonzalf..

Reageren
    Anoniem

Dankjewel ik heb contact opgenomen met de huisarts heeft mij inderdaad opnieuw zalf voorgeschreven mocht dat het niet verhelpen dan gaat hij me doorsturen naar de dermatoloog. Hij dacht ook aan chronische contact eczeem omdat ik veel loop in warme dichte schoenen tijdens mijn werk. Bedankt voor je antwoord dat stelt mij ook weer gerust als ik bevestiging heb van 2 kanten

Reageren
    Fje

Als je het weet hoor ik het graag! Volgens mij heb ik het zelfde. Vraag… jeukt het bij jou ook zo erg. Ik ben 2x bij de dermatoloog geweest en zou droogte exeem zijn. Heel eerlijk met crème erbij heeft het mij 250 euro gekost en zit er nog mee.

Reageren
    Fjet

Hoii Fje, Ik zie nu pas je reactie eerlijk gezegd weet ik het nog steeds niet en jeukt het nog steeds ik heb volgende week weer een afspraak bij de dokter deze gaat mogelijk een allergietest doen en mij doorsturen naar de dermataloog. Ik denk zelf dat dit dan een huidbiopsie wordt of iets in die richting. Momenteel verlicht sudocreme en panthenol creme vrij verkrijgbaar de jeuk en de plek. Cortison creme ben ik mee gestopt want dat deed alleen maar kwaad dan goed bij mij. Ik hoop dat we allebei op een dag een antwoord krijgen.

Reageren
Reageer op: Rode puntjes
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.