Zoeken Vraag het forum

Nijnagel weggeduwd?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Gigi

Kwam met uit de douche en heb al tijdje iets langs de zijkant van m’n groteteennagel zitten. Van de week een stuk weggehaald, want zat sokpluisjes bij. En nat was m’n voet wat week van de douche en toen dacht ik dat het misschien een ontstoken ingegroeide teennagels was, dus duwde erop om te kijken of er iets uit kwam. Want had geen bril op, dus kon het niet heel goed zien.. Vies verhaal, sorry… Maar geen ontstoken teennagel, maar er kwam wel een hard stukje weg en nu is het wat open. Denk dat het een nijnagel was? Maar nu lees ik dus op het internet dat je die absoluut niet zelf moet weghalen. Heb er een Betadine pleister opgedaan. Moet ik er verder nog iets mee? Of gewoon zo laten en prima?

2 reacties
    Reageren
    Peter (huisarts)

Zou kunnen… En lijkt mij dat je er dan ook niet iets anders mee moet doen als wat je gedaan hebt!

https://nl.wikipedia.org/wiki/Nijnagel

Reageren
    Gigi

Dankuwel voor uw reactie. Begrijp alleen niet helemaal wat u zegt. Wat bedoeld u met:”Zou kunnen”? Begrijp ik het goed dat het plakken van een Betadine pleister voldoende is en ik er verder niks mee hoef? Excuses dat ik het niet helemaal begrijp.

Vriendelijke groet!

Reageren
Reageer op: Nijnagel weggeduwd?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.