- Anoniem6 januari 2015 om 19:06
Hallo,
Ik heb mijn hele leven eigenlijk al last van ingegroeide teennagels aan mijn grote tenen. Rechts is het inmiddels grotendeels over. Links wisselt het. Ben er een hele periode vanaf geweest. Helaas heb ik er nu alweer een paar maanden last van. Ik ben vorige week weer naar de dokter gegaan en hij wil er nu toch wat aan laten doen. Ik moet alleen kiezen of ik het strookje aan de kant van de ontsteking weg laat halen of dat ik toch voor een nagelbeugeltje ga. Op internet vind ik er best veel informatie over. Maar ik zou eigenlijk meer ervaringen van mensen willen weten. Hoe ging de behandeling? En daarna? En hoe lang helpt het ongeveer.
Groetjes,
Chrissy1 reactieReagerenAnoniem14 januari 2015 om 10:41Nagelbeugel. Ik heb uiteindelijk voor reepje nagel weg laten halen gekozen met fenolisatie, maar het groeit nu weer terug. Ook is mijn nagel misvormd. Hierdoor zit ik nu met de gebakken peren en moet ik weer geopereerd worden, omdat mijn nagel aan beide kanten weer ingroeit en ontsteekt. En ben er nu alweer 6 mnd mee bezig.
Reageren
Als ik nu weer kon kiezen was ik toch liever elke 6 weken naar de pedicure gegaan voor watjes en/of nagelbeugel.