Zoeken Vraag het forum

tintelingen

Peter (huisarts)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • kdk

    Ik heb sinds twee dagen veel last van tintelingen.
    Ik ben wel van bloeddrukverlager van 2mg naar 4mg gegaan.
    Dat is het enige.
    Ik heb tintelingen in beiden handen en voeten met gevolgd een soort jeuk en branderigheid.
    Ik heb ook tintelingen bij mijn benen buik en rug en soms ook in mijn gezicht ineens spontaan.
    Het komt en gaat. Het is niet zo als ik mijn houding verander dat het dan erger of minder wordt.
    Wat zou dat kunnen zijn? Ik heb gekeken maar, ik heb geen uitslag ergens.

    1 reactie
    Reageren
    Suus

    Als je de klachten hebt sinds de dosis van je medicatie is veranderd, kun je dit beter met je arts bespreken.
    Zodat die kan kijken of het idd van de medicatie komt en of de dosis of de medicatie zelf eventueel veranderd zou moeten/kunnen worden.
    En er ook direct een aantekening over in je dossier kan maken.

    Reageren
Reageer op: tintelingen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB



Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

 

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Last van trillende handen?
4 min leestijd

Last van trillende handen?

Jeukende handpalmen? Dit kan er aan de hand zijn
3 min leestijd

Jeukende handpalmen? Dit kan er aan de hand zijn

Oorzaken van branderige en tintelende voeten
6 min leestijd

Oorzaken van tintelende en branderige voeten

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB



Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.