Zoeken Vraag het forum

Scheurtje onder kleine teen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kleine teen

Hallo allemaal,

Ik ben net met mijn kleine teen blijven haken waardoor de huid eronder is gescheurd. Heb zelf het idee dat ze daar niet hechten maar de huisarts is alleen voor spoed te bereiken na 12:00 uur. Dus even overleggen zit er niet in.

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dan had je dus om 12.00 uur even kunnen bellen ipv hier om 12.45 uur een bericht te plaatsen. Er zou toch even een dokter naar moeten kijken. Het lijkt toch een diepe wond

Reageren
    Suus

En daarbij valt wel of niet hechten onder spoed, aangezien dat binnen 4 uur gedaan moet worden.

Reageren
    Kleine teen

Als het voor 12:00 was had ik zeker overlegd maar helaas kan je niet alles plannen. Uiteindelijk bij de huisarts geweest maar gaven aan dat de plek niet te hechten was. Dus met rust naar huis gestuurd.

Reageren
    Suus

Je had ook na 12.00 uur gewoon kunnen bellen.
    Overleg over hechten of niet valt onder spoed,omdat hechten binnen 4 uur gedaan moet worden.
    En in het geval van niet hechten kan dan door de arts bepaald kan worden of er bijvoorbeeld preventief antibiotica gegeven zou moeten worden of een antibacteriële zalf. En ook niet onbelangrijk, of de tetanus vaccinatie van de patiënt up to date is.

(Ik schrijf dit niet als verwijt aan jou hoor, maar even ter verduidelijking, mocht er eens iemand anders in een vergelijkbare situatie zitten en op dit topic terecht komen)

Reageren
Reageer op: Scheurtje onder kleine teen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.