- Kleine teen14 augustus 2023 om 12:45
Hallo allemaal,
Ik ben net met mijn kleine teen blijven haken waardoor de huid eronder is gescheurd. Heb zelf het idee dat ze daar niet hechten maar de huisarts is alleen voor spoed te bereiken na 12:00 uur. Dus even overleggen zit er niet in.
Bijlagen:
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 augustus 2023 om 14:59Dan had je dus om 12.00 uur even kunnen bellen ipv hier om 12.45 uur een bericht te plaatsen. Er zou toch even een dokter naar moeten kijken. Het lijkt toch een diepe wond
ReagerenSuus14 augustus 2023 om 15:10En daarbij valt wel of niet hechten onder spoed, aangezien dat binnen 4 uur gedaan moet worden.
ReagerenKleine teen15 augustus 2023 om 01:02Als het voor 12:00 was had ik zeker overlegd maar helaas kan je niet alles plannen. Uiteindelijk bij de huisarts geweest maar gaven aan dat de plek niet te hechten was. Dus met rust naar huis gestuurd.
ReagerenSuus15 augustus 2023 om 09:02Je had ook na 12.00 uur gewoon kunnen bellen.
Overleg over hechten of niet valt onder spoed,omdat hechten binnen 4 uur gedaan moet worden.
En in het geval van niet hechten kan dan door de arts bepaald kan worden of er bijvoorbeeld preventief antibiotica gegeven zou moeten worden of een antibacteriële zalf. En ook niet onbelangrijk, of de tetanus vaccinatie van de patiënt up to date is.(Ik schrijf dit niet als verwijt aan jou hoor, maar even ter verduidelijking, mocht er eens iemand anders in een vergelijkbare situatie zitten en op dit topic terecht komen)
Reageren