ik heb veel last van tintelende voeten alleen in de nacht niet
ben twee keer bij een neuroloog geweest en vond geen afwijkingen
er hoefde geen emg gemaakt te worden
huh zeiden geen neuropatie
kunnen ze dat zo zien
dat getintel houd maar aan
mijn vit waardes zijn goed
de benen doen ook mee
mijn ha vind voor derde keer naar neuroloog ook niet nodig
Je hebt 2 soorten zenuwen. De ene zijn voor bewegen, de ander voor gevoel.
Voor de neuroloog is alleen de zenuw waarmee je beweegt van belang: kun je lopen op hakken, tenen, enz. Ja of nee. Zo ja, dan is er geen sprake van een ernstig probleem. Niet voor de neuroloog, want die kan alleen iets met de ernstige stoornissen.
ja dus het is geen neuopatie dan want dat is ook ernstig en dat zou hij dan toch wel verder onderzoeken neem ik aan
Tintelende voeten alleen maar overdag zijn geen symptoom van een neuropathie
Heb je veel stress/spanningen of angsten?
Ja dat kunnen ze vaststellen
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Tintelingen kunnen door meerdere redenen ontstaan. Niet per se door neuropathie. Je kunt bv kijken wanneer je het vaak hebt en wat je dan doet.
Neuropathie zelf ontstaat ook ergens door. Die oorzaken zijn dan allemaal uitgesloten. Geen b12 tekort, diabetes, neurologische aandoeningen enz. En dan is het niet wrs dat het neuropathie is of dat je daar op hoeft te testen.
ja veel angsten heb ik en ook spanningen maar had nie gedacht dat ik daar tintelende voeten van zou krijgen
en dat hele dagen
Het kan helaas. vervelend, maar aan de andere kant wel niets ernstigs