- Ayekay13 maart 2022 om 21:46
Goedendag,
Mijn vriend heeft sinds een paar maanden bruine vlekken op zijn voeten gekregen. Hij geeft aan er geen last van te hebben, maar zou wel willen weten of het iets gevaarlijks is en of hij zich zorgen moet maken. Huid is helemaal gaaf, geen bultjes of schilfers. Puur bruine puntjes die een vlek vormen.
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?8 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 maart 2022 om 22:10Het kan een huidaandoening zijn. Hij kan ermee naar de huisarts gaan
ReagerenFons12 mei 2025 om 15:43Ik heb dit ook, de dokter zei dat je daar niks aan kan doen, das zijn vernouwingen van de bloedvaatjes die in de huid komen zei die
ReagerenKoko191914 mei 2025 om 17:25Hello, I’m from Bulgaria and I have the same, even larger, brown spots. I’m worried that they’re growing to the calf of one leg. Several doctors have told me that there’s nothing I can do and that it’s not dangerous at all and there’s nothing to worry about. My question is, how are you treating it?
ReagerenJohn (moderator)
14 mei 2025 om 20:24Whether it can be treated depends on the cause. You will first need to know that. Not all brown spots are the same
ReagerenMoh4 juni 2025 om 18:25Hello friends i’m from egypt and have it for 5 years ,after many consultations with more than 5 doctors I couldn’t figure out the reason cause there are many reasons for it . Well i started to use some medication with natural ingredients and thank god it disappeared 70% from 1st month and now healing the rest .
Reageren
Shown after curing.Efso17 juni 2025 om 15:41My Egyptian brother, can you share your recipe?
ReagerenRick 6619 juni 2025 om 23:03Ik heb t ook, onderbenen en enkels. Bij mij is het gevolg van vaatverwijdende medicatie. Cardioloog vertelde dat de haarvaatjes in de benen onder hogere druk staan en door de medicatie gaan ze vocht lekken in de huid. Wat achter blijft in de huid is ijzer wat in je bloed zit. En dat ijzer geeft de bruinverkleuring. Zeg maar een soort roest. Op de drukpunten van schoen is het helemaal niet.
Reageren