Zoeken Vraag het forum

Bruine vlek voetzool

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Roos

Een paar dagen geleden viel het mij op dat ik een bruine vlek op mijn voetzool heb. Het doet mij erg denken aan een moedervlek, iemand anders een idee wat het kan zijn? Het heeft een soort lichte jodium kleur. Duidelijke randen, doet geen pijn. Het uploaden van de foto wil helaas niet lukken.

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moedervlek zou kunnen of een bloeduitstorting.

Reageren
    Thea

Hoi, Wann eer het om moedervlek op voetzool gaat, misschien goed om even de huisarts te laten kijken.

Moedervlekken op voeten altijd scherp in de gaten houden is mij geleerd door de dermatoloog nadat ik een melanoom achter de kiezen had.

Gr, Thea

Reageren
Reageer op: Bruine vlek voetzool
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.