- Marcel4 oktober 2020 om 09:37
Afgelopen woensdag had ik in één keer een koortsaanval en tintelende handen en voeten. Toen schonk ik er geen aandacht aan, maar nu een paar dagen later voel ik mij weer prima, maar doen mijn handen en voetzolen erg veel pijn. Het begon bij mijn vingertoppen wanneer ik er in kneep, maar nu zijn ook mijn voetzolen gevoelig. Vooral rond de tenen en tussen de tenen.
Op mijn vingertoppen zijn inmiddels onderhuids rode plekjes zichtbaar en tussen mijn vingers en ook hier daar op mijn handpalmen een soort rode puistjes die heel gevoelig zijn.
Ik denk zelf dat het iets met doorbloeding tijdens de koort te maken heeft gehad, maar kom online alleen maar ernstigere oorzaken tegen. Herkend iemand dit? Wat zou het kunnen zijn? En belangrijker geneest het nog?14 reactiesReagerenMarcel4 oktober 2020 om 09:40Hierbij nog foto’s van mijn vingers en vingertoppen.
ReagerenJohn (moderator)
4 oktober 2020 om 19:56Het lijkt eerder op een infectie. Ga hiermee naar de huisarts
Reageren
Je hebt geen branderig gevoel in je mond(gehad)?Marcel4 oktober 2020 om 21:11Bedankt voor de reactie.
Reageren
Geen branderig gevoel gehad.
Ik ga morgen direct naar de huisarts.Anoniem4 juni 2021 om 20:28Hoi John, zou dit ook eczeem kunnen zijn zowel voeten als handen? Of echt een infectie?
ReagerenJohn (moderator)
4 juni 2021 om 20:32Je reageert op een berichtje van oktober 2020…
Reageren
Dus niet van belang of dat nou eczeem was of iets andersAnoniem4 juni 2021 om 20:37Maar wat bedoel je onder infectie? Heb hetzelfde geval maar huisarts komt er niet uit…. Heb wel toevallig beetje branderig keel/wondjes in mond wat topicstarter niet had. Maar wel zelfde puntjrs vlekjes handpalmen vingertoppen en ook op voeten
ReagerenJohn (moderator)
4 juni 2021 om 20:49Misschien een virusinfectie
ReagerenAnoniem4 juni 2021 om 20:51Zoals mond voet hand ziekte? Of heb je paar voorbeelden van virussen dan ik eventueel met huisarts bespreken
ReagerenJohn (moderator)
4 juni 2021 om 20:54Mond voet, handziekte of een ander herpes virus
ReagerenAnoniem4 juni 2021 om 21:22Ah duidelijk, dacht idd ook aan mond hand voet ziekte wat ik vandaag las. Gaat vanzelf over na 2/3 weken volgens mij? Heb nog lichte corticonencreme zou dat kunnen helpen tegen irritatie?
ReagerenJohn (moderator)
4 juni 2021 om 21:49Je kunt het proberen
ReagerenAnoniem5 juni 2021 om 09:11Anoniem5 juni 2021 om 13:52John (moderator)
5 juni 2021 om 16:39Je hebt 2 topics onder verschillende namen over hetzelfde probleem…. Dat heeft dus totaal geen zin !!
Reageren