Zoeken Vraag het forum

Topje van pink vinger gesneden

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Denice

Ik heb 3 dagen geleden een topje van mijn pink vinger afgesneden. Bloedde heel erg en stopte niet gemakkelijk. Pleisters erop en bloedde stopte na enige tijd. Nu haalde ik mijn verband eraf en mijn vinger was deels spierwit. Ook heb ik alles gevoelt wat je zou hebben bij afknelling maar gelukkig geen zwarte of blauwe vinger. Mijn vraag is, hoe moet ik dit nu verzorgen? Ik had het idee dat het aan dr lucht moet drogen en korstje vormen goed is. Of moet ik gewoon pleister blijven plakken en elke dag verwisselen? Hoe doe ik dit zonder perongeluk iets slechts te doen. Heb verschillende dingen gelezen en ik weet het gewoon niet meer.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Even niks doen en voor de nacht dan toch maar een pleister. Morgen pleister regelmatig verwisselen

Reageren
Reageer op: Topje van pink vinger gesneden
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.