Zoeken Vraag het forum

brandend gevoel in de vingers

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • cindy

hallo ik heb een brandend gevoel in mijn vingers en dat is best wel pijnlijk wie herkent dit?

13 reacties
    Reageren
    John

Heb  brandend gevoel in mijn middel vinger rechterhand

Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ga met de klachten naar de dokter

Reageren
    Metaxz

hier juist hetzelfde probleem

middelvinger branderig gevoel

net alsof ik deze verbrand heb maar dat heb ik niet

wat zou dit toch kunnen zijn

Reageren
    Prezzy

Ik heb het ook alsof ik peper heb aangeraakt het komt en gaat. Ik heb een tekort aan aan vitamine b en dit is 1 van de symptonen die er bij horen. Je moet er zeker even mee naar de dokter!

Reageren
    Melis

ik heb het ook bij de top van me ring vinger het gaat en komt terug en het is erg rood bij de top .   Het doet zoizo erg zeer .

Reageren
    Mieke

ik heb het ook gehad een branderige gevoel s,nachts in alle vingers werdt er van wakker en duurde lang was pijnlijk.

Reageren
    Aleyna

Ik heb hetzelfde probleem, mijn handen lijken net in brand te staan. Ik heb mijn handen niet verbrand, maar toch voelt het alsof ze in brand staan en ik vind het geen fijn gevoel. Iemand tips?

Reageren
    Suzan

@Aleyna Om te beginnen naar de huisarts gaan om te kijken wat de oorzaak van de klachten is

Reageren
    amiri

ook hetzelfde gevoel
    brandend gevoel middenvinger rechterhand

Reageren
    Jj

Dunnevezelneuropathie?

Er is zeer veel onwetendheid van die ziekte en klachten.

Reageren
    Ik

Hoi ik heb sinds een uur een extreme bijna niet uit te houden pijn op de vingers van mijn linker hand. Ik heb hete peper gesneden maar de pijn is er pas na ruim een uur? Het zit op z’n ring middel en wijsvinger . Ik heb lang onder de kraan gekoeld met lauw warm water , koelzalf erop gedaan maar niets werkt en ik wordt echt gek van de pijn. Iemand een idee wat ik kan doen?

Reageren
    Ismo

Ik zo een brand gevoel dat ik er niet van kan slapen en als ik slaap en het begint dan kom ik er wakker van al wenend! Zo een brandende gevoel is net iemand met een aansteker aan u vingers echt pijnlijk zo pijnlijk dat ik het moe ben !

Reageren
    Sel

Ik heb hetzelfde probleem aan allebei mijn handen. De artsen hebben gezegd dat ik het carpaal tunnelsyndroom heb. Over twee weken word ik eerst aan mijn linkerhand geopereerd en later aan mijn andere hand. Ik ben bang en wil eigenlijk niet geopereerd worden, maar ze zeiden dat als ik het nu niet laat doen, ik later meer problemen kan krijgen.

Reageren
Reageer op: brandend gevoel in de vingers
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.