- cindy29 september 2008 om 11:45
hallo ik heb een brandend gevoel in mijn vingers en dat is best wel pijnlijk wie herkent dit?
13 reactiesReagerenJohn28 februari 2017 om 22:27Heb brandend gevoel in mijn middel vinger rechterhand
ReagerenJohn (moderator)
28 februari 2017 om 23:13Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ga met de klachten naar de dokter
ReagerenMetaxz4 juli 2017 om 22:36hier juist hetzelfde probleem
middelvinger branderig gevoel
net alsof ik deze verbrand heb maar dat heb ik niet
wat zou dit toch kunnen zijn
ReagerenPrezzy3 augustus 2017 om 23:05Ik heb het ook alsof ik peper heb aangeraakt het komt en gaat. Ik heb een tekort aan aan vitamine b en dit is 1 van de symptonen die er bij horen. Je moet er zeker even mee naar de dokter!
ReagerenMelis19 augustus 2018 om 13:40ik heb het ook bij de top van me ring vinger het gaat en komt terug en het is erg rood bij de top . Het doet zoizo erg zeer .
ReagerenMieke21 februari 2019 om 22:16ik heb het ook gehad een branderige gevoel s,nachts in alle vingers werdt er van wakker en duurde lang was pijnlijk.
ReagerenAleyna19 mei 2022 om 21:24Ik heb hetzelfde probleem, mijn handen lijken net in brand te staan. Ik heb mijn handen niet verbrand, maar toch voelt het alsof ze in brand staan en ik vind het geen fijn gevoel. Iemand tips?
ReagerenSuzan19 mei 2022 om 21:26@Aleyna Om te beginnen naar de huisarts gaan om te kijken wat de oorzaak van de klachten is
Reagerenamiri23 juni 2022 om 09:44ook hetzelfde gevoel
Reageren
brandend gevoel middenvinger rechterhandJj6 maart 2023 om 13:17Ik5 september 2024 om 19:04Hoi ik heb sinds een uur een extreme bijna niet uit te houden pijn op de vingers van mijn linker hand. Ik heb hete peper gesneden maar de pijn is er pas na ruim een uur? Het zit op z’n ring middel en wijsvinger . Ik heb lang onder de kraan gekoeld met lauw warm water , koelzalf erop gedaan maar niets werkt en ik wordt echt gek van de pijn. Iemand een idee wat ik kan doen?
ReagerenIsmo23 oktober 2025 om 08:44Ik zo een brand gevoel dat ik er niet van kan slapen en als ik slaap en het begint dan kom ik er wakker van al wenend! Zo een brandende gevoel is net iemand met een aansteker aan u vingers echt pijnlijk zo pijnlijk dat ik het moe ben !
ReagerenSel2 maart 2026 om 21:46Ik heb hetzelfde probleem aan allebei mijn handen. De artsen hebben gezegd dat ik het carpaal tunnelsyndroom heb. Over twee weken word ik eerst aan mijn linkerhand geopereerd en later aan mijn andere hand. Ik ben bang en wil eigenlijk niet geopereerd worden, maar ze zeiden dat als ik het nu niet laat doen, ik later meer problemen kan krijgen.
Reageren