Zoeken Vraag het forum

Harde bult duim top

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Dennis

Goedenavond,

Ik heb sinds een maand of 2 a 3 een harde bult op mijn duim.

Vaak is het lastig, ondat je natuurlijk bij het vastpakken van iets de platte lamt van je duim gebruikt.

De bult heeft geen gevoel en lijkt een beetje op eelt. Vandaag haalde ik me langs iets scherps en er kwam een klein sneetje aan de boven kant. Waarna ik de bult probeerde weg te “pulken”. Onder de bult zit een soort 2e wit bultje die niet kapot gaat en als ik er aan trek gaat het vooral langs de rand van het witte bloeden.

Iemand enig idee wat het kan zijn ? Ik wou na de vakantie even de huisarts er na laten kijken.

Kort : ongevoellig harde knobbel. Wit/geel achtig. Platte kant duim. Bij het samen knijpen van de bult blijft hij een soort van in die samen geknepen stand staan.

Alvorens bedankt!,

Met vriendelijke groet,

Dennis

4 reacties
    Reageren
    Dennis

Excuus, ik zie meerdere spelfouten staan.

Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo ongezien en zonder enige vorm van onderzoek iets over te zeggen.

Reageren
    Dennis

Goedemorgen,

Dat snap ik, echter is er geen mogelijkheid om een foto hier te plaatsen. Ik krijg de afbeelding niet onder op de 512kb. Zelfs niet met de slechtste camera instellingen en een gecropte foto.

Reageren
    John (moderator)

Ook met foto zal het advies zijn om even naar de huisarts te gaan

Reageren
Reageer op: Harde bult duim top
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Opvliegers: wat zijn het, wat veroorzaakt ze en wat helpt?

4 min leestijd

Hoe lang duurt de overgang en wanneer begint het?

4 min leestijd

Anticonceptie en de overgang: wanneer stop je en hoe herken je de overgang?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.