- Roos5 januari 2018 om 22:02
Rijdens een traininh met mijn hond 2 weken terug nam hij mijn hand vast ipv zijn speelgoed. Mijn hand zag direct blauw en dik rond de knokkel van mijn middenvinger en er onstond een harde bol naast de knokkel. Ik dacht dat het mooi zou genezen als de bauwe plek weg was en dat de pijn del te linken lag aan blaude plek aangezien ik mijn hand en vingers normaal kan gebruiken. Nu is de blauwe plek weg maar de harde bol is er nog steeds. Van mijn huisarts moest in een foto en echo laten maken omdat ze het raar vond dat de bol hard was. en daarop is te zien dat ik een barst heb. De radioloog rade aan om het in te gipse voor een betere genezing. Omdat ik vandaag toevallig langs spoed moest voor een andere familie lid moest ik me van de radioloog ineens aanmelden. Daar aangekomen was het super druk en hebben ze niet eens naar mijn hand gekeken. Ze zeiden dat het een oude breuk was en dat de pijn na een week zou verdwijnen en de harde bol ook. Nu vraag ik me af of ik een mening terug van mijn huisarts moet vragen wznt vind het raar dat de pijn blijft en dat ze er zo niet naar hebben gekeken op spoed
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 januari 2018 om 22:16Ga inderdaad even naar de huisarts en bespreek het.
ReagerenRoos5 januari 2018 om 22:47Merci voor je reactie. Ga de breuk zeker late nakijken door huisarts. Maak me gewoon een beetje zorgen want vond op spoed niet dat er naar me gekeken werd maar liever zo snel mogelijk van mij af ware.
Reageren