Zoeken Vraag het forum

Cyste

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Iiz

Goedendag….ik heb een cyste zitten onderkant bij m’n tenen. De bovenkant van mijn voet is vooral rechts behoorlijk pijnlijk en en voelt doof , dit begint ook vanaf mijn derde teen en mijn kleine teentje kan ik niet meer bewegen ( wel naar beneden wat dan pijn heeft bovenop maar kan hem niet spreiden ) Ben een half jaar bij de neuroloog onder behandeling geweest maar die doen er niks mee…..ik wordt nu naar een ander ziekenhuis gestuurd naar een revalidatie-arts om daar waarschijnlijk een “zooltje” aangemeten te krijgen. Gaat dit mij helpen ? Voel me onbegrepen en wil van m’n pijn af ! Is dit dan de oplossing na ruim een jaar klachten/ dokteren ? Heeft iemand advies ?
    Liz

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Vraag me alleen af waarom een neuroloog en revalidatie arts en geen orthopeed…Kan de cyste niet verwijderd worden? Is daar naar gekeken?

Reageren
    Liz

Hoi….er is uiteraard naar gekeken, er werd gezegd: opereren moet je niet willen we gaan de pijn op de cyste verlichten door een voetzooltje ? ik heb veel gelezen en ben 1x in huilen uitgebarsten toen ik het verhaal van een morton neuroom tegenkwam , ik had het zelf geschreven kunnen hebben ! Zo herkenbaar ! Mijn huisarts vond ook dat dit er veel op leek , ik moet vanmiddag nasr m’n huisarts toe en ga dit bespreken….voor mijn gevoel ( met alle respect hoor )  hoor ik niet bij een revalidatie-arts thuis ? voel me zo machteloos ?

Reageren
    John (moderator)

Bespreek het in ieder geval met de huisarts.

Reageren
    Puck

Een kleine oplossing die mij helpt is een watje of iets zachts tussen de derde en vierde teen en DAN pas in je schoenen, de pijn wordt minder door de ruimte die de tenen krijgen bij neuroom van Morton…

Reageren
Reageer op: Cyste
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.