- Sezgin5 februari 2017 om 06:29
Een paar dagen geleden heb ik in mijn duim gesneden. Het was redelijk diep maar dankzij directe hulp is de wonde weg. Het is nog niet genezen maar het gescheiden deel van mijn huid zit weer vast. Mijn probleem is dat ik geen gevoel heb rond mijn wonde. Ik heb gevoel op het topje van mijn duim en ik kan mijn duim ook makkelijk bewegen zonder pijn te voelen. Het enige wat me irriteert is die gevoelloze plek rond mijn wonde. Iemand een antwoord?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 februari 2017 om 11:45Je hebt een huidzenuw geraakt. Niet zo heel vreemd. Doorgaans herstelt dat wel weer maar kan welk enige tijd duren
ReagerenSezgin5 februari 2017 om 13:15Dus niets om zorgen over te maken?
ReagerenJohn (moderator)
5 februari 2017 om 13:51Je kunt je daar wel zorgen over maken, maar het gaat niet helpen en er is verder ook niks aan te doen. Het zal gewoon tijd nodig hebben.
ReagerenAnoniem5 februari 2017 om 15:30Enig idee hoe lang het duurt? En kan het erger worden?
ReagerenJohn (moderator)
5 februari 2017 om 15:41Het zal niet erger worden. Maar hoe lang het kan gaan duren, kan ik helaas ook niet zeggen. Er is zelfs kans dat het niet helemaal meer herstelt. Maar de tijd zal dat leren
Reageren