Zoeken Vraag het forum

Wratje

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allemaal,

ik heb al best wel een tijdje een wratje op M’n hand zitten maar ik had er geen last van dus had hem niet laten aan stippen maar na een paar maanden heb ik het toch wel gedaan maar na 2x aanstippen was er geen resultaat dus op advies van de dokter moest ik het wratje gaan scheuren en scheurpapier en dan ductape er op doen maar dat hielp ook niet en iedere 2 weken kwam ik terug om hem aan te laten stippen maar het mag maar 6x en dat heb ik ook al 6x gedaan maar sind de 5de keer gingen we weer iets nieuws proberen namelijk salicylz vasel zalf/salicylzuur op smeren ( met een pleister met een gaatje er in ) en daar moet hij week van worden en dat gebeurt ook wel hij wordt steeds wit maar hij is nog steeds niet weg en het is nu 4 weken geleden dat hij voor het laatst is aangestipt want het mag niet vaker dan 6x en ik smeer iedere dag die zalf op maar hij gaat maar niet weg …… heeft iemand tips? Weet iemand hoe dat wratje weg kan gaan ?

Ik hoor het graag

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je nu de zalf smeert, dek dan de wrat af met een stukje plastic huishoudfolie. Dat werkt de zalf beter. Een andere mogelijkheid is, om ze weg te laten snijden.

Reageren
    Erik

Dit wratje of wat is het?? Zit in mijn lies (de plooi) het is er ineens gekomen.

iemand een idee wat het is en hoe te verwijderen?

Reageren
    John (moderator)

Het lijkt op een wratje. Ga even naar de huisarts die kan het zo weghalen

Reageren
Reageer op: Wratje
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.