- Anoniem20 december 2016 om 10:11
Ik was met vuurwerk aan het spelen en had een grondbloem in mijn vingers vastgehouden (dan komt de vlam niet op je hand maat naar voren) en het ging al jaren goed maar nu viel hij in mijn hand. Ik gooide het meteen weg en mijn hele hand zwart. De dokter zei dat het vanzelf geneest en dat ik er niks aan moet doen. Het doet niet echt pijn maar ik kan mijn hand niet bewegen. Het vel zit echt vast lijkt het wel
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 december 2016 om 12:03Het lijkt niet alleen vast te zitten: het zit vast. Het zal uiteindelijk vanzelf weer herstellen. Als je er veel last van hebt, ga dan toch even terug naar de huisarts. FDie kan er wel een zalf voor voorschrijven
ReagerenAnoniem20 december 2016 om 12:50Bedankt Tandor. Er zitten ook sneetjes tussen de vingers en mijn duim kan ik bijna niet bewegen want mijn handpalm is nu aan een stuk vast. Ik ga niet meer zo dom doen met vuurwerk en ik hem mijn les geleerd.
ReagerenJohn (moderator)
20 december 2016 om 12:52Ga in ieder geval wel even terug naar de huisarts. De verbranding zou toch iets erger kunnen zijn dat dat de huisarts in eerste instantie dacht.
Reageren