Zoeken Vraag het forum

pijn aan voet

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb mij de afgelopen dagen erg vaak aan dingen gestoten met mijn voet! Nu doet die aan de bovenkant (in het midden) pijn als ik er op druk/aanraak; en als ik mijn tenen naar binnen klap een beetje. Als ik er op loop moet ik hem niet te ver afrollen want dan merk ik de pijn! Mijn pijn grens ligt (best) hoog. Ik heb er voor de rest geen zwelling of een blauwe plek of iets! Ik ga liever niet naar de huisart want ik ben daar dit jaar al eerder geweest (had iets in hand gebroken), dus als ik er iets aan kan doen zonder huisarts zou ik dat fijn vinden! Ik hoor het heel graag van u, want vind dit echt vervelend!:) dankje voor uw hulp!

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het is moeilijk om daar zo ongezien en zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ik zou je dus toch willen aanraden om of naar de huisarts te gaan of naar een fysiotherapeut.

Reageren
Reageer op: pijn aan voet
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.