- Henk Jansen12 januari 2025 om 10:50
Goedemorgen iedereen,
Ik las laatst dat ik schijnbaar best veel calcium binnenkrijg, ik haal al 4 jaar lang bijna 2000mg calcium uit alleen melk, dan komt de rest van mijn dagelijks eten daar ook nog bij.
Blijkbaar wordt 2500mg schadelijk, ik ben vrij gezond zo ver ik weet, 18 jaar, 193cm, en 82kg, moet ik hiermee naar de dokter o.i.d.?
Alvast bedankt voor jullie tijd.
Mvg,Henk Jansen
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 januari 2025 om 18:05Of je te veel calcium in je lichaam hebt kan alleen maar worden vastgesteld met bloedonderzoek. Ik zou wel proberen de inname te minderen. Dus minder melk en meer water drinken
ReagerenHenk Jansen12 januari 2025 om 22:55Vind ik wel lastig zeg.
Reageren
Maar moet ik hier niet mee naar de dokter? Niet dat ik straks over een paar jaar ineens dood ga door acuut nierfalen.Suus13 januari 2025 om 09:08Je moet niks, maar als jij een bloedonderzoek wilt laten doen, kun je je huisarts daarom vragen.
ReagerenDenitsaG12 mei 2025 om 08:08Ik ben zeer tevreden over de VitaOn Tribulus voor vrouwen. Het heeft me echt geholpen om mijn energie en uithoudingsvermogen te verbeteren. Sinds ik het gebruik, voel ik me sterker en meer in balans, zowel fysiek als mentaal. Het ondersteunt mijn hormoonhuishouding en heeft een positieve invloed op mijn algemene vitaliteit. Ik merk ook dat mijn stemming stabiler is geworden, en ik heb minder last van vermoeidheid. Het helpt me om mijn dagelijkse activiteiten gemakkelijker uit te voeren, en ik voel me gezonder overall. Ik ben erg blij met de resultaten en zal het zeker blijven gebruiken. Ik raad het aan aan andere vrouwen die op zoek zijn naar een natuurlijke boost.
Reageren