- Anoniem17 mei 2016 om 15:32
Hallo ik heb een vraagje moet je als je Herbalife shake drinkt ook die Thee erbij drinken?
1 reactieReagerenAnoGrniem29 mei 2016 om 15:30[strike][/strike]Ik geloof van wel. De thee zou ontgiftend werken.
Persoonlijk vind ik ‘m niet lekker, ik gebruik de gewone thee, zonder smaakje dus. De citroenthee valt beter mee, dus om de gewone thee op te krijgen combineer ik beiden, anders vind ik ‘m werkelijk niet te drinken.
Dat doe ik dan bij voorkeur vlak voordat ik aan mijn eerste shake van de dag begin, dan heb ik dat al achter de rug ;-).Ik weet nog niet of ik de thee ga blijven volhouden als-ie eindelijk op zal zijn. De perzik-smaak heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Maar ik vind het een beetje spannend, want aan de aloë vera-drink schijn ik allergisch te zijn, zowel aan die met mango als aan de gewone.
Ik reageer normaalgezien enkel als er kleurstoffen, smaakstoffen of andere synthetische rommel is aan toegevoegd. Vooral met rode, roze of oranje kleur.Herbalife beweert volstrekt vrij te zijn van deze E-producten, maar daar heb ik dus zo mijn twijfels over.
Iemand enig professioneel idee hierover? Ik kan zelf niet de etiketten lezen want ik ben blind.Verder zint het me voorlopig wel. De chocolade- en cookies & cream-shake bevalt me tot hiertoe wel. De shakes met een rode, roze of oranje kleur durf ik om de hierboven vermelde reden niet te gebruiken. Eigenlijk zou ik ze wel eens willen testen, anders wordt het op den duur wel wat saai, vrees ik. Helaas hebben ze geen testpakketjes met aardbei, tropische vruchten of appel-kaneelsmaak…
Ik weet niet of je wat aan mijn reactie en ervaringen hebt…?
Reageren
Groetjes & God bless
Grace