Zoeken Vraag het forum

Borsten bij mannen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • CCarlos

Hi, ik ben Carlos. 13 Jaar oud. Je zal dit waarschijnlijk niet geloven maar ik ben begonnen met mijn dieet toen ik net 13 was geworden en ik mijn hoogtepunt qua gewicht wel had bereikt. Ik was 103 kilo! Na gewoon dieeten, door minder te eten dan wat ik verbrand ben ik nu 97 kilo. Nog lang niet genoeg voor een 1.76 meter lange jongen.

Maarja daar gaat het nu dus niet om, ik heb last van borsten. Ik heb echt borsten van vet, het is nu wel minder dan voorheen maar het gaat veel te langzaam voor mij. Als ik kleren koop moet ik altijd opletten of mijn borsten niet uitsteken!
    Als ik dan een trui ofzo heb waarmee je kan zien dat ik afgevallen ben, zie je 2 uitpuilende borsten.

Moet ik nu gewoon wachten tot ik mijn streefgewicht heb bereikt of zijn er tips tegen?
    Houd er wel rekening mee dat ik 13 jaar ben en niet alles mag doen in de fitness club. (Ik mag er niet eens zonder begeleiding komen).

1 reactie
    Reageren
    Anoniem
Reageer op: Borsten bij mannen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.