afvallen met herbalife? werkt dat?

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
KG

Hoi, mijn vraag is of Herbalife echt zo goed werkt als dat er gezegd wordt. Op Internet vind je veel goede info en dat is allemaal positief. Ik wil zeker weten dat het werkt voordat ik eraan begin! Iemand ervaring?
    Alvast bedankt. ikke

Reactie

Herbalife is commerciele troep! Niet aan beginnen, ga gewoon naar je huisarts of een dietist voor advies!

Reactie

Herbalife is wel goed hoor! Je moet je net zo als elk ander dieet aan de voorschrijving houden. Ik doe het nu zelf ook, en ik voel me al een stuk minder moe. Ook ben ik in centimeters al wat kwijt geraakt. Er is nix mis met Herbalife!

Reactie

Goh misschien komt t wel omdat je niet/ tot nauwelijks iets binnenkrijgt? Het is goed voor een paar kg, maar als je echt overgewicht heb zou ik het niet doen. Als je stopt met die shakes zit het er zo weer aan. Zelfs slimfast werkt beter dan die troep.

*ik kreeg er zelf darmklachten van*

Reactie

Ik zit nu 6 weken aan de Herbalife en ben 5 kg kwijt, maar wissel wel met produkten. Ik neem de chocoladerepen van Slimfast, zit bijna net zo weinig koolhydraten in als in de termojetics van Herbalife.
    Stinkend duur allemaal maar ik voel me fitter. Houd er wel rekening mee dat het eentonig eten is, naast je shakes mag je best veel eten, japanse mix, pepsels, fruit (behalve bananen en druiven) enz. Somiige smaken van de shakes zijn melig, zit nu aan de aarbei en cappuccino.

Als het even tegenzit neem ik Adkins brood s'middags, voor de afwisseling, ik denk alleen niet dat een consulente je dit zal aanbevelen 😀

Reactie

probeer anders eens DDF van Nova-nutria, vrij nieuw op de markt werkt ook met shakes zoals herbalife, maar smaakt, werkt beter en is nog goedkoper ook.

Reactie

ben zelf in 1 jaar 25 kilo verloren met BioLean pillen, je slikt sochtends 4 pillen en je heb echt bijna geen honger meer, de kilos gingen er bij mij af zonder dat ik er echt wat voor deed, dieten hebben nooit gewerkt simpelweg omdat me eetlust me er niet van kon weerhouden om veel te eten en door deze biolean pillen ging me hongergevoel weg, voel me nu zo veel beter, heb nu geen overgewicht meer en heb ook zo veel meer energie, ga nu elke dag trainen om me huid wat strakker te laten zitten zeg maar, deze pillen hebben me leven zo postief verandert. Ik raad mensen deze pillen echt aan, me moeder is er ook 15 kilo mee verloren, alleen wat wel weer raar is dat me vader er nix mee is afgevallen. misshien werkt het bij de een beter dan bij de ander. maar het heeft mij echt geholpen, slik de pillen nu al een half jaar niet meer en ben nog geen gram aangekomen alleen maar nog wat meer afgevallen, me maag en stofwisseling zijn gewoon zodanig veranderd dat ik nu een normaal eetpatroon heb. Als je meer info wil over deze pillen kan je het vast wel vinden als je biolean intypt in een search site.

Reactie

Ik ben nu een week bezig met herbal life. Het gaat goed, ik heb geen honger en ik heb er plezier in! Het is niet echt lekker, maar dat moet maar even dan. Ik zie herbal life echter al een soort van goede start, en ik wil er na deze bestelling dan ook mee stoppen om vervolgens op eigen kracht verder te gaan (dit wordt het moeilijkste deel) Toch vraag ik mij af of het niet zo is dat als ik stop met herbal life, dat ik dan alle verloren kilo's weer aankom! Weet iemand hier antwoord op? Misschien moet ik ietsje langer herbal life doen?

Groetjes, Roos

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Tuurlijk kom je die kilo's weer bij als je stopt met Herbalife.
    Ik heb het zelf ook een paar weken gebruikt en toen ik stopte en weer gewoon ging eten zaten de kilo's er zo weer aan.
    Ook heb ik een paar maanden ontzettend veel last van mijn darmen gehad (buikpijn en krampen).

Mijn advies: eet gezond, ga sporten (zeker 2 maal per week) en drink water (heel veel water), je zult zien dat je heel snel resultaat hebt!!!!!! 😉

Reactie

ik kwam toevallig op deze site terecht en wil wel ff men mening zeggen wat betreft herbalife. herbalife is heel goed voor af te slanken en is zeker niet duur als je het gezond ontbijt doet komt het op 3 euro per dag!
    ik was vroeger altijd moe had geen energie meer,en ben met herbalife begonnen,ik ben terug de oude van vroeger vol energie en ben nu zelf distribiteur van herbalife
    het is zelfs goed voor mensen met suikerziekte,te hoge bloeddruk,cholesterol,voor de ziekte van crone enz...
    er zijn heel veel pottenverkopers maar je moet de mensen de juiste informatie geven probeer het en je zal het verschil voelen!

een ontbijt van 3 euro PER DAG vind jij niet duur? en lunch en diner dan? slaan we dat gewoon over? pfff, het moet niet gekker worden. Ik word denk ik ook maar distributeur. dan beweeg ik meer, val ik lekker gezond af en verkoop ik die shakes wel aan jullie! ik heb mijn beweging en de provisie en jullie hebben je fijne shakes! laat me niet lachen, ga gewoon hardlopen! Pers zelf gewoon een sinaasappel...

Reactie

Wat een onzin! Op een of andere wijze blijft men maar zoeken naar manieren om af te vallen, als het maar niet te maken heeft met meer bewegen en minder eten.

Voor gezond afvallen, lees de volgende website:
    http://www.voedingscentrum.nl/nl/mijn-gewicht/Overgewicht/Gezond-afvallen-in-7-stappen.aspx

Reactie

natuurlijk werkt dat, maar. net als alle andere dieten werkt het even, zodra je stopt komt het gewicht er weer bij + vaak nog wat extra.
    dus niet dieten, zie antwoord Maarten.
    succes Brenda

Reactie

Het punt is dat Herbalife je (net als andere dieeten) op weg kan helpen, maar je zelf natuurlijk je voedingspatroon aan moet passen. Je kunt niet verwacht dat je niet aankomt als je weer 'normaal' (lees: te veel ongezond, want anders had je Herbalife in eerste instantie niet nodig gehad) gaat eten. Je moet gewoon je levensstijl aanpassen en de meeste dieeten kunnen daarbij een steun zijn.
    Wat aan Herbalife goed is, is dat je gewoon eiwitten binnenkrijgt en dus geen spierafbouw krijgt door te weinig eten (met als gevolg een trillerig gevoel in je lichaam). En het is inderdaad niet mijn favoriete maaltijd, geen van de smaken is echt lekker en sommige smaken zijnn ronduit smerig. Maar als het je zelf niet lukt (zoals ik) kan dit ondersteuning bieden. Verwacht alleen geen wonderen.

Reactie

Herbalife gaat met onmiddellijke ingang alle uitingen in de media voorzien van een speciale waarschuwing. In de nieuwe disclaimer schrijft Herbalife dat haar producten voedingsproducten zijn die niet bedoeld zijn voor diagnose, behandeling, genezing of voorkoming van ziekten. Mensen met een medische beperking raadt Herbalife vanaf nu aan voor gebruik contact op te nemen met de (huis)arts of diëtist.

Reactie

Herbalife werkt echt niet dus, het enige wat bij mij er door is afgevallen is mijn potomonee. Die verkopers zijn echte criminelen! Dit zou politie en het nederlandse recht moeten aanpakken!

Reactie
Reageer op: afvallen met herbalife? werkt dat?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief