Pil&Borsten

Online ZorgZus
  • #1

    hallo,
    ik ben een meisje van net 16 jaar en ik heb een groot probleem.
    ik ben nu 1.5 maand aan de pil en mijn borsten zijn behoorlijk opgezwollen/groter geworden. ik had al een flinke D cup maar nu is het echt wel een E. Ik ben hier erg verdrietig over omdat ik heel klein en dun ben. Mijn moeder kwam met het voorstel om even te stoppen met de pil (diane 35) zodat alles hopelijk weer 'normaal' kan worden.. Dan vlakvoor de vakantie begin ik met de 3fasen pil.
    Weet iemand of mijn borsten na het stoppen van de pil weer worden zoals ze waren?
    alvast bedankt!

    Reageer
    #2

    please antwoord! het is echt heel belangrijk!

    Reageer
    #3

    De pil heeft bijwerkingen. Er kunnen bijwerkingen zijn zoals hoofdpijn, migraine, gespannen borsten, een zwangerschapsmasker (bruine pigment vlekken in het gezicht), acne, vet haar, overmatige beharing, suikerziekte, gewichtstoename, misselijkheid, minder zin in seks, oogklachten of het wegblijven van de menstruatie.
    Bijwerkingen kunnnen verdwijnen door over te stappen op een ander merk pil (met een andere samenstelling van oestrogeen en progestageen).
    Overleg met je voorschrijvend (huis-)arts

    Reageer
    #4

    ik heb dus overlegd met de huisarts en ik krijg de 3fasen pil. mijn borsten doen ook heel erg pijn. Maar hoe groot is de kans dat mijn borsten weer normaal worden zoals 2 maanden geleden?

    Reageer
    #5

    Ik denk dat je borsten niet meer kleiner worden. Laat ze niet verklenen. Veel complicaties zijn mogelijk. Worden er alleen maar lelijker van. Als je er zoveel last van hebt, stop dan maar. Gebruik gewoon altijd condooms. Ook effectief.

    Mitch

    Reageer
Reageer op: Pil&Borsten
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief