- Anoniem9 juni 2015 om 21:08
Hallo,
Ik heb hele ongelijke borsten, met 11 en half begonnen mijn borsten te groeien en na iets minder dan een jaar stopte de rechter met groeien, nu ben ik net 15 geworden. Links cup C bijna D en rechts niets meer dan toen ik 12 was. Ik durf het niemand te vertellen omdat ik me er heel erg voor schaam! Ik vul mijn rechter cup met watten zodat niemand weet dat ik ongelijke borsten heb. Ik heb geprobeerd met mijn moeder door een test of ze het zou doorvertellen. Ik zei tegen haar : dat mag je tegen niemand zeggen, papa, oma, niemand. Ik zei dat ik was doorgelekt. Maar daarna wist eigelijk iedereen in huis het maar ook een paar van haar vriendinnen. Inmiddels ben ik zwaar depressief en voel ik me vreselijk. Ik draag altijd truien, zelfs in de zomer, ik zwem nooit, en bij gym zorg ik dat ik als laatste in de kleedkamer ben. Maar dit doe ik nu al bijna 2 jaar. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik kan nu namelijk toch nog geen operatie krijgen.3 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 juni 2015 om 23:32Het is ook nog maar de vraag of een operatie nodig is.
Reageren
Ik zou je willen aanraden om naar je huisarts te gaan. Die kan in ieder geval onderzoeken waarom een borst niet groeit.Anoniem10 juni 2015 om 12:58Tandor,
Mijn linker borst is bijna D en mijn rechter AAA. Ik denk dat dat wel een operatie waard is.
ReagerenJohn (moderator)
10 juni 2015 om 20:25Dat is inderdaad een groot verschil. ik weet ook nog niet zeker of daar niks aan gedaan zou worden.
Reageren
Ga in ieder geval naar je huisarts…