- Anoniem3 februari 2015 om 08:11
Ik heb sinds eind december last van jeuk aan me rechter tepel. Ik heb hiervoor vaseline crème voorgeschreven gekregen en ik moet zeggen dat dit helpt maar toch keert de jeuk soms terug. Als ik er aan krab heb ik het idee dat me tepel beschadigd raakt en hierdoor aan de onderkant verdikt. De onderkant van mijn tepel is dus ook een klein beetje verdikt en het voelt op dit moment schraal aan. Ook zie ik soms kleine velletjes aan de tepel maar die verdwijnen dam weer snel. Heeft iemand toevallig een idee wat dit kan zijn? Ik voel verder geen knobbeltjes aan mijn borst en heb ook geen bloed afscheiding uit mijn tepel. Wel heb ik toevallig vanaf eind december ook eczeem gehad op mijn linker schouder en beide armen.
3 reactiesReagerenAnoniem3 februari 2015 om 08:27Ik ben toen eind december ook naar de dokter geweest en die dacht aan een droge tepel. Zou dit het inderdaad kunnen zijn? De ene dag heb ik er last van en dan weer een aantal dagen niet.. Ben benieuwd naar jullie reacties
ReagerenJohn (moderator)
3 februari 2015 om 09:41Het zou toch eczeem kunnen zijn. Ik denk dat het goed is om toch even terug te gaan naar de huisarts.
ReagerenAnoniem3 februari 2015 om 14:37Ik ben naar de huisarts geweest, waarschijnlijk toch eczeem. Hij kon gelukkig geen rare bultjes voelen in de borst (gelijk maar even gevraagd).
Reageren