Zoeken Vraag het forum

Jeukende tepel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sylvana

Ik heb nu sinds 2/3 weken een jeukende tepel. Alleen aan de linkerkant. Je ziet helemaal niks. Het jeukt ook niet heel de dag door maar op momenten (bijv als het nu warmer is) als ik er vaseline op smeer jeukt het daarna weer omdat het dan met kleding aan eroverheen wrijft.

Nu lees je de gekste dingen.. maar als er niks te zien is en te voelen? Is het dan ook een teken van borstkanker. Ik ben sinds gisteren begonnen met 2 a 3x smeren per dag. Ik heb wel wat kliertjes van montgomery erom heen zitten die wittig zijn.

4 reacties
    Reageren
    Sylvana

Ben overigens 30 jaar en heb ik november een echo gehad van mijn borst. Toen zag alles er goed uit.

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat het vooral door de kliertjes komt.

Reageren
    Sylvana

Bedankt. Zorgen die dan ook voor jeuk aan de tepel? Ik had gisteren helemaal geen jeuk (dus ook weer vergeten te smeren) nu vandaag wel gesmeerd en wel weer heel erg jeuk.. Ga er ook aan krabben dus wordt het denk ook erger. Ga liever niet naar de huisarts of vind u het wel verstandiger.

Reageren
    John (moderator)

De kliertjes kunnen idd voor jeuk zorgen. En zeker als je er ook nog aan gaat krabben. Maar als je er bezorgd over bent ga dan gewoon naar de huisarts en laat ernaar kijken. Wellicht kan die er dan iets voor voorschrijven wat wel werkt

Reageren
Reageer op: Jeukende tepel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.