Zoeken Vraag het forum

verdwenen microcalcificaties

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

verdwenen microcalcificaties

Beste mensen, graag zou ik van iemand horen hoe het kan dat er twee zeer duidelijke afwijkingen (waargenomen op diverse foto’s en echo), nu na een half jaar verdwenen zijn. De arts zei vanmiddag tegen mij, dat gebeurt zelden tot nooit. Wat moet/kan ik hier uit opmaken? Hoop dat er iemand is die wellicht zo’n zelfde ervaring heeft gehad en mij antwoord kan geven. Alvast hartelijk bedankt. Ik ben trouwens nieuw op dit forum dus zal me even voorstellen meteen. Ik ben een vrouw van 49 en in oktober 2013 zijn er in mijn linkerborst op twee plaatsen microcalcificaties gevonden. Het stereotactische biopt dat toen volgde is mislukt dus is er geen materiaal naar de patholoog gegaan. Beleid is toen geworden na een half jaar opnieuw beeldvorming om te kijken of de afwijking zich heeft uitgebreid.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het is inderdaad heel erg vreemd dat ze plotseling verdwijnen. Dan kun je je afvragen of er wel microcalcificaties geweest zijn….Ik heb er nog niet eerder van gehoord dat ze zomaar verdwijnen. Maar misschien komen er nog andere reacties….

Reageren
Reageer op: verdwenen microcalcificaties
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.