- Anoniem15 januari 2015 om 00:53
verdwenen microcalcificaties
Beste mensen, graag zou ik van iemand horen hoe het kan dat er twee zeer duidelijke afwijkingen (waargenomen op diverse foto’s en echo), nu na een half jaar verdwenen zijn. De arts zei vanmiddag tegen mij, dat gebeurt zelden tot nooit. Wat moet/kan ik hier uit opmaken? Hoop dat er iemand is die wellicht zo’n zelfde ervaring heeft gehad en mij antwoord kan geven. Alvast hartelijk bedankt. Ik ben trouwens nieuw op dit forum dus zal me even voorstellen meteen. Ik ben een vrouw van 49 en in oktober 2013 zijn er in mijn linkerborst op twee plaatsen microcalcificaties gevonden. Het stereotactische biopt dat toen volgde is mislukt dus is er geen materiaal naar de patholoog gegaan. Beleid is toen geworden na een half jaar opnieuw beeldvorming om te kijken of de afwijking zich heeft uitgebreid.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
15 januari 2015 om 01:37Het is inderdaad heel erg vreemd dat ze plotseling verdwijnen. Dan kun je je afvragen of er wel microcalcificaties geweest zijn….Ik heb er nog niet eerder van gehoord dat ze zomaar verdwijnen. Maar misschien komen er nog andere reacties….
Reageren