Zoeken Vraag het forum

meisje 15 jaar, pijn in borsten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • xmaudy.

ik heb al 4weken pijn in mijn borsten, voel ook veel klieren.. vooral als ik erop druk? ik ben pas 15 en ik ben radeloos..

5 reacties
    Reageren
    Emma

Ik ben geen dokter, maar het kan mastopathie zijn. Waarom ga je niet even (neem je moeder mee) naar de huisarts?

Groetjes

Reageren
    Laura

Hey xmaudy ,
    Ik ben ook een meisje van 15 jaar en had vorig jaar dus ook een bobbeltje . Ik was echt zo bang dat het borstkanker zou zijn , want het was ook heel erg rood en het deed veel pijn. Gelukkig was ik binnen een week naar de dokter gegaan nadat ik het kreeg . De dokter vertelde me , dat het een goedaardige bobbel was die we nog konden doden met antibiotica en hij zei ook dat als ik later kwam dat het operatief verwijderd moest worden. Alleen nu heb ik het weer alleen dan voel ik zeg maar botten die oneven zijn ofzo maar oke ik ga over een week als ik het nog steeds heb naar de huisarts .

Maar xmaudy alsjeblieft ga naar de dokter ! Misschien is het niks maar je weet maar nooit.
    Ik wil je nu niet bang maken , maar je moet het toch weten.
    Het kan ook gewoon de puberteit zijn hoor 😛
    Misschien als je naar de dokter gaat en je hebt hetzelfde als ik had kan je misschien nog behandeld worden met een antibiotica kuur anders moet het operatief verwijderd worden als het te laat is.

Dus echt waar ga zo snel mogelijk je kunt naar de dokter !

Ik hoop dat alles goed komt !

XxLauraaxX

Reageren
    xmaudy.

hee laura, ik lees dit nu pas!
    dankjewel.. ik heb er nog steeds last van dus ik ga maar naar de dokter.
    ik hoop dat het bij jou nu weg is!
    dankjewel!

xxx.

Reageren
    Mij

Volgens mijn hoort dat bij de groei, maar dat weet ik niet zeker.

Reageren
Reageer op: meisje 15 jaar, pijn in borsten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.