- xmaudy.9 oktober 2012 om 16:12
ik heb al 4weken pijn in mijn borsten, voel ook veel klieren.. vooral als ik erop druk? ik ben pas 15 en ik ben radeloos..
5 reactiesReagerenEmma10 oktober 2012 om 07:20Ik ben geen dokter, maar het kan mastopathie zijn. Waarom ga je niet even (neem je moeder mee) naar de huisarts?
Groetjes
ReagerenAnoniem110 oktober 2012 om 07:21Lees meer vragen en antwoorden over mastopathie:
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=Mastopathie&sa=zoekenLaura25 december 2012 om 19:26Hey xmaudy ,
Ik ben ook een meisje van 15 jaar en had vorig jaar dus ook een bobbeltje . Ik was echt zo bang dat het borstkanker zou zijn , want het was ook heel erg rood en het deed veel pijn. Gelukkig was ik binnen een week naar de dokter gegaan nadat ik het kreeg . De dokter vertelde me , dat het een goedaardige bobbel was die we nog konden doden met antibiotica en hij zei ook dat als ik later kwam dat het operatief verwijderd moest worden. Alleen nu heb ik het weer alleen dan voel ik zeg maar botten die oneven zijn ofzo maar oke ik ga over een week als ik het nog steeds heb naar de huisarts .Maar xmaudy alsjeblieft ga naar de dokter ! Misschien is het niks maar je weet maar nooit.
Ik wil je nu niet bang maken , maar je moet het toch weten.
Het kan ook gewoon de puberteit zijn hoor 😛
Misschien als je naar de dokter gaat en je hebt hetzelfde als ik had kan je misschien nog behandeld worden met een antibiotica kuur anders moet het operatief verwijderd worden als het te laat is.Dus echt waar ga zo snel mogelijk je kunt naar de dokter !
Ik hoop dat alles goed komt !
XxLauraaxX
Reagerenxmaudy.14 januari 2013 om 15:42hee laura, ik lees dit nu pas!
dankjewel.. ik heb er nog steeds last van dus ik ga maar naar de dokter.
ik hoop dat het bij jou nu weg is!
dankjewel!xxx.
ReagerenMij21 april 2013 om 15:06Volgens mijn hoort dat bij de groei, maar dat weet ik niet zeker.
Reageren