Zoeken Vraag het forum

Hoe kan ik mijn borsten verkleinen?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lulu

Hey,
    ik ben 21 jaar en ik heb echt gigantische borsten. ik heb het echt niet graag. Hoe kan ik het klein maken? Word het groter door fruiten en groenten?

7 reacties
    Reageren
    Emma

Hallo, je zou een borstverkleining kunnen overwegen. Zeker als je last hebt van je rug door het gewicht van je borsten. Dit kun je met je huisarts bespreken. Laat je weten hoe het verder gaat met je?

Groetjes

Reageren
    Nina

Hai, als je zelf ook heel zwaar bent (dik) zou je kunnen afvallen. Dan verkleinen je borsten ook.
    Groetjes

Reageren
    Pieter

Nee, borsten worden niet groter door groenten en fruit. Wie heeft je dat verteld? Borsten kunnen wel groter worden als jij zelf ook veel aankomt door te veel en te ongezond eten.

Pieter

Reageren
    Monique.

Hoi Lulu,
    Niet te snel aan borstverkleining denken hoor,voor je het weet heb je er spijt van,zorg voor een goede beha,en laat je goed voorlichten in een lingeriezaak,(hunkemuller of zo),want er komt veel voor kijken hoor,voordat ze goed ingepakt zijn.
    Als je zulke grote borsten hebt,moet je heus niet denken aan een hema behaatje of zo,dat deed ik ook,maar er komt meer voor kijken,Mijn borsten zijn K,en ik heb behamaat H,en het zit heerlijk,en ik heb nergens last meer van.
    Toegegeven,het zijn natuurlijk enorme uiers en een behoorlijk gewicht,maar om nou te laten snijden in iets heel moois en vrouwelijks,vind ik zonde.
    En het blijven toch maar gekunstelde bolletjes.
    En ik liet me ook bijna overhalen door mijn mam,zij had me graag terug gezien met cupmaat B,maar ik moet er niet aan denken,zo klein,nee hoor,deze tieten passen bij mijn lijf en ik ben er trots op.
    Ik noem ze altijd liefkozend,mijn meiden.hihihi.

Reageren
    Tatum

Wat jammer dat Lulu niet meer reageert?!

Reageren
    Amy

Hallo, ik ben een meisje van 14 jaar en ik heb grote borsten.Ik vind dit zo dom ik ben pas 14!
    mijn vriendin is ook 14 en zij heeft niet te groot ook niet te klein tussen in ik wil het ook!
    Help me aub
    Groetjes

Reageren
    Daantje

Praat eerst eens met je huisarts. Ik denk dat hij je gaat zeggen dat je toch eerst moet wachten tot je bent uitgegroeid voordat ze een eventuele borstverkleining gaan doen.

Daantje

Reageren
Reageer op: Hoe kan ik mijn borsten verkleinen?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.