- Lulu21 juli 2012 om 17:13
Hey,
ik ben 21 jaar en ik heb echt gigantische borsten. ik heb het echt niet graag. Hoe kan ik het klein maken? Word het groter door fruiten en groenten?7 reactiesReagerenEmma24 juli 2012 om 11:06Hallo, je zou een borstverkleining kunnen overwegen. Zeker als je last hebt van je rug door het gewicht van je borsten. Dit kun je met je huisarts bespreken. Laat je weten hoe het verder gaat met je?
Groetjes
ReagerenNina24 juli 2012 om 11:07Hai, als je zelf ook heel zwaar bent (dik) zou je kunnen afvallen. Dan verkleinen je borsten ook.
Reageren
GroetjesPieter24 juli 2012 om 11:08Nee, borsten worden niet groter door groenten en fruit. Wie heeft je dat verteld? Borsten kunnen wel groter worden als jij zelf ook veel aankomt door te veel en te ongezond eten.
Pieter
ReagerenMonique.17 september 2012 om 14:42Hoi Lulu,
Reageren
Niet te snel aan borstverkleining denken hoor,voor je het weet heb je er spijt van,zorg voor een goede beha,en laat je goed voorlichten in een lingeriezaak,(hunkemuller of zo),want er komt veel voor kijken hoor,voordat ze goed ingepakt zijn.
Als je zulke grote borsten hebt,moet je heus niet denken aan een hema behaatje of zo,dat deed ik ook,maar er komt meer voor kijken,Mijn borsten zijn K,en ik heb behamaat H,en het zit heerlijk,en ik heb nergens last meer van.
Toegegeven,het zijn natuurlijk enorme uiers en een behoorlijk gewicht,maar om nou te laten snijden in iets heel moois en vrouwelijks,vind ik zonde.
En het blijven toch maar gekunstelde bolletjes.
En ik liet me ook bijna overhalen door mijn mam,zij had me graag terug gezien met cupmaat B,maar ik moet er niet aan denken,zo klein,nee hoor,deze tieten passen bij mijn lijf en ik ben er trots op.
Ik noem ze altijd liefkozend,mijn meiden.hihihi.Tatum17 september 2012 om 20:41Wat jammer dat Lulu niet meer reageert?!
ReagerenAmy21 april 2013 om 19:55Hallo, ik ben een meisje van 14 jaar en ik heb grote borsten.Ik vind dit zo dom ik ben pas 14!
Reageren
mijn vriendin is ook 14 en zij heeft niet te groot ook niet te klein tussen in ik wil het ook!
Help me aub
GroetjesDaantje11 mei 2013 om 15:45Praat eerst eens met je huisarts. Ik denk dat hij je gaat zeggen dat je toch eerst moet wachten tot je bent uitgegroeid voordat ze een eventuele borstverkleining gaan doen.
Daantje
Reageren