- meisje135 juni 2011 om 19:58
hallo
ik heb al ruim een jaar knobbel/zwelling in beide borsten het doet erg pijn en heel soms een beetje minder ik durf eigenlijk niet naar de dokter te gaan en mijn ouders weten het ook nietwie weet wat dit kan zijn?? of kan vertellen wat ik moet doen
6 reactiesReagerenLadyD6 juni 2011 om 10:01Hallo,
Omdat je hier toch al een jaar last van hebt, raad ik je aan toch naar je huisarts te gaan. Misschien draag je ook wel een verkeerde bh?
Je kunt beter na de huisarts gaan, weet je iig waar je aan toe bent.Groetjes
ReagerenAnoniem6 juni 2011 om 16:09Zwellingen in de borst die groter worden en weer kleiner worden kunnen wijzen op mastopathie.
ReagerenAnoniem6 juni 2011 om 16:09Lees ook andere vragen en antwoorden over mastopathie:
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=mastopathie&sa=Zoeken#892meisje136 juni 2011 om 16:26hallo,
Reageren
maar is het dan logisch dat je dat dan al een jaar hebt en wat is dat preciesAnnelies6 juni 2011 om 17:30Ben je pas 13 jaar? Heb je dan al zolang borsten? Welke cupmaat heb je dan? En gebruik je ook al anticonceptie in de vorm van de pil? Mastitis is nu niet bepaald iets voor zulek jonge meisjes hoor. Kunnen het niet gewoon de groeischijven zijn onder de tepel? Ik denk eigenlijk dat dit het begin van de borstvorming is. Heb je het al eens aan jouw moeder laten zien? Wat vindt zij ervan?
Reagerenmeisje136 juni 2011 om 17:48ik gebruik helemaal geen pillen
Reageren
maar de groei ja ik weet niet alle andere meisjes uit mijn klas hebben dat niet en het doet alruim een jaar heel erg pijn maar er valt ook niks aan te zien