Bult?

Bult? - Medische Forum - Dokter.nl

Bult?

Online ZorgZus

Hoihoi,
    Ik ben een meid van 20 jaar en heb nu een maand terug een ''bult'' ontdekt in mijn linkerborst. Deze heb ik toevallig ontdekt bij een pijnscheut (heb verder geen pijn). Omdat ik best jong ben, lijkt het me onwaarschijnlijk dat het iets ernstig is.

De ene dag is hij groter dan de andere dag, maar hierbij geef ik ook toe dat ik er bijna elke dag wel aan zit (ik weet dat dit absoluut niet de bedoeling is, maar toch prikkelt de nieuwsgierigheid mij.)

De bult is vaak 2 vingers lang, en hij is misschien 1 vinger breed (hij is lastig te voelen in de lengte, en ik moet ook ''drukken'' om hem te voelen) en hij is beweegbaar.

Wat zou dit kunnen zijn en vooral; hoe blijf ik er het best van af om het niet te irriteren?

Dankjewel!

Reageer

Zou je er niet beter even mee naar de huisarts kunnen gaan voor wat onderzoek?
    Ik vind dit persoonlijk dingen die je beter serieus kunt nemen

Reageer

Daar heb je zeker een punt, maar ik moet nu komende week ongesteld worden dus dan moet ik sowieso nog even wachten..

Reageer
Reageer op: Bult?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif