Ik heb (al een tijdje) een verharding aan de zijkant van me borst. Het is niet zozeer in mijn borst maar echt op me zijrib zeg maar. Ik weet nu niet of dit gewoon de rib is die ik voel of toch iets anders.
Als ik erop druk doet het pijn. Aan de andere kant voel ik op dezelfe plek ook hetzelfde maar het is niet zo aanwezig plus het doet geen pijn.
Kan dit een eventuele gekneusde rib zijn of toch iets anders? En kan je überhaupt wel je zijribben voelen?
Een gekneusde rib voel je aan de buitenkant niet. Als je eerder een rib gebroken gehad hebt,kun je wel een verdikking voelen waar de breuk geheeld is. Maar een gebroken rib kun je onmogelijk gemist hebben,dat voel je echt wel.
Het zou een rib kunnen zijn. Maar moeilijk om dat nou zo precies te zeggen zonder enige vorm van onderzoek.
Suzan dank je voor je reactie
Dat is het dus echt een soort van verdikking voel ik. Maar wat zou ik voelen bij een gebroken rib? Het is echt aan de zijkant zeg maar
John u ook bedankt voor de snelle reactie
Het is niet vervelend hoor maar heb dat nu al zo lang. Ik heb zelf grote borsten en dacht misschien komt het ook daardoor
Het is beslist geen gebroken rib. Dat doet namelijk zeer bij ademhalen, hoesten, niesten, lachen en bewegen. Je zou naar de huisarts kunnen gaan om ernaar te laten kijken
En een gekneusde rib
Als ik nies doet het daar wel degelijk pijn en als ik sport voel ik het ook irriteren
Een kneuzing zou kunnen. Laat de huisarts ernaar kijken