Zoeken Vraag het forum

Blauwe aderen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Niek

Beste John,

Ik heb in januari een echo en rontgen gehad ivm mastopathie.
    Nu valt het mij op dat ik hele blauwe aderen heb als ik het warm heb. Ook over mijn tepelhof. Gister bij de huisarts geweest, maar toen had ik het koud en zag je niets. Ik twijfel of hij dit nu dus goed heeft gezien. Is dit wat ze bedoelen met verdikte ader?

7 reacties
    Reageren
    Niek
    John (moderator)

Nee, dat is gewoon een normaal verschijnsel

Reageren
    Niek

Dank u voor het antwoord! Dus ook al loopt ie richting tepel, zolang je verder geen klachten hebt of niets ziet, Dan is het normaal?

Reageren
    John (moderator)

Ja hoor

Reageren
    Niek

Toch nog even een foto van die naar de tepel loopt. Misschien zat ie er altijd al vanaf de borstvoeding en valt het nu op.
    Ook deze kan geen kwaad? Die zakt ook weg, zodra ik het koud heb.

Nogmaals bedankt en fijne avond!

Reageren
    John (moderator)

Dat kan echt geen kwaad hoor. Heel normaal. Die zal er ook altijd al geweest zijn. Tijdens menstruaties en bij borstvoeding kunnen ze wel wat zichtbaarder worden

Reageren
    Anoniempje

Ik heb het zelfde probleem!

Reageren
Reageer op: Blauwe aderen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.