- Anoniem23 augustus 2021 om 22:46
Hoi,
Ik zit al paar dagen met een vraagteken in mijn hoofd. Ik controleer mijn borsten om de zoveel tijd. En linker borst is voller en voelt anders dan rechter. En daarom ben ik paar keer naar de huisarts geweest. Huisarts heeft ook er naar gekeken en doorgestuurd naar ziekenhuis voor een echo. Gelukkig niks te zien oo de echo. Wel dat er onschuldige weefsel zijn, als ik het goed zeg. En nu voel het volgens mij weer anders aan. Aan de zijkant van mijn linker borst voel ik wat. Alleen is hij te voelen als ik et mijn hand van boven naar beneden wrijf. Lings naar recht voel ik hem niet. En het is niet net als een knikker. Maar ik voel toch wel wat.
Mijn vraag is, als je zelf controle doet en je voelt een knobbel is dat op alle manieren te voelen? Dus als je ligt van alle kanten met je hand er op wrijft. En moet het ook een echte ronde knobbel zijn om door te denken?
Om het goed te voelen moet ik echt diep drukken dan voel ik het. Het is geen knobbel maar hobbelig rons als ik dus erin duw aan de zijkant van mijn borst.Alvast bedankt
2 reactiesReagerenAnoniem24 augustus 2021 om 17:18Zou ik een reactie mogen graag 🙂
ReagerenJohn (moderator)
24 augustus 2021 om 19:53Het zou een klier kunnen zijn of spierweefsel
Reageren