Zoeken Vraag het forum

Pijn in borsten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Help

Ik werd vanochtend wakker en werd wakker met pijnlijke borsten. Ze zijn veel groter en mn tepels ook, en die doen ook veel pijn. Ik moet maandag ongesteld worden en ben aan de pil. Kan dit komen door dat ik ongesteld word? Ik slik de pil goed maar toch bang voor zwangerschap. Dit heb ik vorige week al getest maar was negatief

18 reacties
    Reageren
    Help

Ik heb wel vaker pijnlijke borsten als ik ongesteld moet worden, maar dat is dan alleen rondom mijn borst dat ze gevoelig zijn. Nu doen mijn tepels ook echt zeer

Reageren
    John (moderator)

Dat kan inderdaad van de menstruatie komen

Reageren
    Maike

ik heb echt random last, de ene menstruatie wel, en de andere niet, dus kan goed hoor.

heb je andere redenen om aan te nemen dat je zwanger zou kunnen zijn?

Reageren
    Help

Niet dat ik weet, ik slik de pil goed maar ik lees zoveel gekke verhalen op internet dat je alsnog zwanger kan raken dat ik bij elke symptoom in de stress schiet. Zo lig ik al 2 dagen met buikpijn en misselijkheid op de bank. En vanochtend dus die zere borsten.. Heb nog nooit gehad dat mn tepels echt zoveel zeer deden

Reageren
    John (moderator)

Dan hoef je dus ook niet bang te zijn dat je zwanger bent

Reageren
    Same

Ik weet hoe je je voelt ik heb hetzelfde. Ik probeer er niet te veel aan te denken door te realiseren dat de kans dat én de pil fout loopt én je zwangerscgapstest foutloopt, niet zo groot is. Maar heb er ook last mee

Reageren
    Stresskipje

Hi Same,

Ja het is vervelend he die stress.. In mijn achterhoofd weet ik dat ik goed de pil slik en altijd ongesteld ben. Maar toch krijg ik elke keer weer symptomen die bij zwangerschap passen. Elke keer is het weer iets anders, nu weer de misselijkheid en de zere borsten. Zelfs als ik negatief test, denk ik alsnog ja maar wat als… Vorige week dus negatief getest met een test van kruidvat, maar nu toch weer een beetje beangstigend

Reageren
    Same

ik snap je! Ook als ik negatief heb zit het toch nog in mijn hoofd omdat er voortdurend vreemde dingen opkomen die ik normaal niet heb.. Denk je dat als je ongesteld wordt, dat je het wel gaat kunnen loslaten?

Reageren
    Help

Ja, voor een tijdje.. En dan merk ik waarschijnlijk weer een kwaaltje waardoor ik begin te stressen haha.. Denk dat het stressen gewoon bij mij als persoon erin zit. Ik weet van mezelf: ik slik de pil altijd als ik wakker ben en heb daar ook altijd een speciale melding van op mn mobiel. Ik zou zo graag willen dat het gestres ophoud

Reageren
    Same

Zo is het ook bij mij..

Reageren
    Help

Dacht echt dat ik de enige was die zich zo druk kon maken

Reageren
    Same

Kan je hier iets aan doen John, buiten

langs de huisdokter gaan? Moeten we gewoon vertrouwen hebben dat het niet kan..

Reageren
    Help

Hoe oud ben jij als ik vragen mag?

Reageren
    Same
Reageer op: Pijn in borsten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.