Zoeken Vraag het forum

2 dagen na borstvergroting bloeduitstorting en zwelling

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Christa

Hallo,

Ik heb 2 dagen geleden een borstvergroting ondergaan. De protheses zijn achter mijn borstspier geplaatst. Ik maak me zorgen, mijn linker borst is flink gezwollen en is zeker 2 a 3 keer zo groot dan mijn rechter borst. Ook zit er op mijn linker borst een grote donker paarse bloeduitstorting vlak boven het litteken op mijn linker borst. Ik heb de kliniek al 3 keer gebeld vandaag en deze zeggen dat het normaal is. Heeft iemand hier ervaring mee? Please help!

Christa

3 reacties
    Reageren
    Christa

Heb even een foto toegevoegd van de bloeduitstorting.

Reageren
    Nina

Hoi Christa,

Ik was met jou dezelfde dag in de kliniek heb je anders instagram?

Dan kunnen we met elkaar praten zoek mij anders op insta ninadufornee.

groetjes Nina

Reageren
    rosa

hoi ik ben vorige week geholpen en ik heb het rechts .. nu 1 week geleden .. ze hebben tegen mij gzegd dat de zwelling is omdat ik geen rust neem .. bij mij ook pimpelpaars

Reageren
Reageer op: 2 dagen na borstvergroting bloeduitstorting en zwelling
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.