- Eva3 maart 2018 om 16:55
Hi,
Mijn tepels zijn ineens enorm groot en opgezwollen en er allemaal kleine bultjes op. Ze doen geen pijn maar de het onderste deel van m’n borsten zijn wel een beetje gevoelig. Het lijkt me sterk dat ik zwanger ben want ik heb een menstruatie gehad en daarna 3 x negatief getest + alleen veilige seks gehad met condoom. Ik moet wel over 6 dagen ongesteld worden, maar dit soort borsten heb ik nog nooit gehad als ik aan het pms’en ben. Zou ik toch zwanger kunnen zijn of gewoon een apart gevalletje pms?4 reactiesReagerenEva3 maart 2018 om 16:59Ik heb trouwens ook hoogstwaarschijnlijk een ovulatie gehad vorige week (pijnsteekjes bij m’n linker eierstok, watere afscheiding, hoog libido, etc.) en daarna heb ik geen seks gehad.
ReagerenJohn (moderator)
3 maart 2018 om 17:07Lijkt me toch zeer onwaarschijnlijk dat je zwanger bent
ReagerenEva3 maart 2018 om 17:14Kunnen de opgezwollen tepels/bultjes ook komen door een hormonale disbalans vanwege stress? Want heb anders echt geen idee wat het kan zijn anders dam PMS.
ReagerenJohn (moderator)
4 maart 2018 om 00:14Die vraag kan ik zo helaas ook niet beantwoorden. Beiden zijn mogelijk
Reageren