- annabelle28 december 2017 om 17:50
hey
ik ben 13 en heb al een volle cup c bijna d is dat normaal? volgens mij zijn ze te groot die tieten maar ik durf zeker geen borstvkleining iemand die weet hoe ik ze kan kleiner maken en kan iemand nog een tip geven hoe ik aan een jongen graak alles jongens willen enkel mijn tieten en niet annabelle1 reactieReagerenCatootje29 december 2017 om 20:21Dat vrouwen over het algemeen grotere borsten krijgen komt vooral door ons westerse eet- en leefpatroon met teveel oestrogenen en xeno-oestrogenen. Wat je kan doen is zo min mogelijk snelle suikers gebruiken, zuivel vermijden en xeno-oestrogenen zoals in allerlei niet-natuurlijke cosmetica, plastic flesjes, anticonceptiepil enz zoveel mogelijk vermijden. Op internet genoeg te vinden over oestrogeendominantie en die xeno-oestrogenen. Genoeg ook te vinden over wat je er aan kan doen. Denk niet dat ze kleiner worden maar misschien dat ze iets minder groeien.
Reageren
Verder kan je nog met de juiste kleding ze ietsje verdoezelen. Daarover zijn boeken en tips op internet te vinden. En verder duidelijk zijn tegenover de jongens. Lastig op die leeftijd.