- MtotheB26 april 2017 om 13:02
Hi allen,
Er zijn meedere cysten in mijn borsten gevonden (links en rechts). Deze moeten verwijderd worden, omdat ze inmiddels pijn doen. Waarschijnlijk komt dit omdat ik prothesen heb en de cysten tegen de prothese drukken.
Nu moet ik over 2 jaar mijn prothesen vervangen (ze zitten er nu 8 jaar in) en ik vroeg mij af of ik dat misschien tegelijk kan doen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Kan ik dit in het ziekenhuis laten doen? Want ik ben bij een kliniek geweest en daar was ik erg tevreden over. Ik heb alleen geen idee of een prive kliniek ook verzekeringsgewijs cysten mag verwijderen.
Heeft iemand dit al laten doen? Heeft iemand er ervaring mee? Wat zijn de stappen die ik hierin het beste kan nemen?
Dank jullie wel!
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
26 april 2017 om 13:15Ik denk dat je dit het beste kunt navragen bij de kliniek en je ziektekostenverzekeraar.
ReagerenMtotheB26 april 2017 om 13:54Dat snap ik, maar de afhandeling is allemaal best wel traag en mijn ervaring inmiddels is dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Ik geloof dat een forum bedoeld is om eventueel vrouwen tegen te komen die dit ook hebben meegemaakt of weten hoe dit aan te pakken……. Ik kan alles wel aan de arts en verzekering vragen, maar dat is anders dan een insteek van een patient.
Reageren