Zoeken Vraag het forum

12 dgn overtijd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Goeie dag ik ben 12 dgn overtijd. 17 maart 2014 had ik een normale menstruatie. Ik ben 27 maart vetrokken naar de tropen. Heb daar de 4 april gemeenschap gehad met mijn vriend. Normaal gesproken doen wij het met condoom ik ben namelijk al zo 4 jaar geen pil. Maar nu had ik behoefte aan een x zonder. En nu uitgerekend een x zonder komt mijn menstruatie niet door. Mijn darmen borrelen zo nu en dan plopjes zeurende menstruatie, lage rug, hoofpijn de ene dag is de andere dag niet. Nou heb ik vorige week dinsdag nog ee test gedaan dat was de 7e dag overtijd. Ben toen ook naar de doktef geweest zij heeft mijn urine op blaasontsteking laten onder zoeken maar niks. Afgelopen vrijdag brulde ik het uit 3 zware steken maar tot op heden geen menstruatie. Wil nu graag weten hoelang moet ik nog wachten voor mijn menstruatie. Of waneer geeft mijn test gewoon positieve dit is slopend.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

[quote]En nu uitgerekend een x zonder komt mijn menstruatie niet door[/quote]Dat was natuurlijk een incalculeerbaar risico!

Het is heel goed mogelijk dat je menstruatie later komt of uitblijft door de omstandigheden waarin je nu verkeert. Bij een verblijf in de tropen wil dat nog welk eens gebeuren. De andere klachten zouden ook door een darminfectie kunnen worden veroorzaakt. Drink je wel voldoende? Hoe is je ontlasting?

Reageren
    Anoniem

Hmm ok mijn ontlasting is normaal plas wel veel.

Reageren
    John (moderator)

Je kunt nog een keer een test doen of een bloedtest bij de dokter om 100% zekerheid te krijgen. Of dus gewoon je (volgende) menstruatie afwachten.

Reageren
Reageer op: 12 dgn overtijd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.