Zoeken Vraag het forum

afwezig buik liggen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Just me

Hoi hoi,

Mijn dochtertje van bijna 7 maanden, draait nu geregeld op dr buikje.. dan is ze lekker met van alles aan het spelen.. maar als het haar te lang duurt(ze draaid nog niet zelf terug) legt ze haar hoofd neer, en dan denk ik oh ze word moe, dus als ik dr even later wil pakken en dr naam roep is ze afwezig, meestal als ik dr naam roep kijkt ze op.. Maar dan niet, dan staart ze voor zich uit, en beweegt helemaal niet..Dan schrik ik heel erg en denk dat ze dan niet leeft ofzo.. zo stil ligt ze dan, dus ik laat het niet zover komen dat ze te lang op dr buik ligt, meestal speelt ze 10 min op dr buik en dan word ze het zat..Herkent iemand zich in mijn verhaal??

Groetjes

1 reactie
    Reageren
    Eva

Kinderartsen raden buikligging af i.v.m. een verhoogd risico op wiegendood. Zolang het zichzelf niet kan omdraaien gewoon lekker in andere houdingen laten slapen zou ik zeggen. Hoe doen andere ouders dit?

Reageren
Reageer op: afwezig buik liggen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.