Zoeken Vraag het forum

drukke baby, houdt zichzelf wakker met armen (5 maanden)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Mijn dochter van 5 maanden houdt zichzelf wakker door met haar armen te zwaaien en in haar gezicht te “slaan” Dit is sinds een maand. Nou heb ik gelezen dat je maar mag inbakeren tot 6 maanden. Ze kan al goed van rug naar buik draaien en gaat al haar hele bedje door. We zijn al naar de osteopaat geweest omdat er 2 wervels in haar nekje niet goed zaten door een moeizame bevalling. Nu lijkt dat wel goed te zitten aangezien ze via de kant waar ze voorheen niet naar toe kon draaien nu van rug naar buik draait. Toch zei de osteopaat de drukte van haar armpjes en beentjes daar vandaan kunnen komen. Ik weet niet meer zo goed wat het kan zijn, want het kan zoveel zijn. Ook erg last gehad van haar darmpjes, wat nu beter lijkt te gaan sinds ze een week elke dag een wortel hapje krijgt. Sorry voor mijn lange verhaal. Ik hoop dat U mij kunt adviseren.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Misschien is het goed om eens naar de kinderarts te gaan.
    Bakeren kan natuurlijk ook, maar of ze daar beter van gaat slapen is nog maar de vraag. Ze is het namelijk niet gewend. proberen kun je natuurlijk altijd

Reageren
Reageer op: drukke baby, houdt zichzelf wakker met armen (5 maanden)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.