- Anoniem13 september 2015 om 18:19
Mijn dochter van 5 maanden houdt zichzelf wakker door met haar armen te zwaaien en in haar gezicht te “slaan” Dit is sinds een maand. Nou heb ik gelezen dat je maar mag inbakeren tot 6 maanden. Ze kan al goed van rug naar buik draaien en gaat al haar hele bedje door. We zijn al naar de osteopaat geweest omdat er 2 wervels in haar nekje niet goed zaten door een moeizame bevalling. Nu lijkt dat wel goed te zitten aangezien ze via de kant waar ze voorheen niet naar toe kon draaien nu van rug naar buik draait. Toch zei de osteopaat de drukte van haar armpjes en beentjes daar vandaan kunnen komen. Ik weet niet meer zo goed wat het kan zijn, want het kan zoveel zijn. Ook erg last gehad van haar darmpjes, wat nu beter lijkt te gaan sinds ze een week elke dag een wortel hapje krijgt. Sorry voor mijn lange verhaal. Ik hoop dat U mij kunt adviseren.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
13 september 2015 om 18:51Misschien is het goed om eens naar de kinderarts te gaan.
Reageren
Bakeren kan natuurlijk ook, maar of ze daar beter van gaat slapen is nog maar de vraag. Ze is het namelijk niet gewend. proberen kun je natuurlijk altijd