- Anoniem29 september 2022 om 22:04
Tijdens het kolven heb ik een blaasje open gekrabt. Ik weet niet wat voor blaasje het is geweest maar voelde aan als een klein blaasje gevuld met wat vocht. Nu ben ik bang dat dit herpes kan zijn. Opzich niemand aan mn borst geweest met het herpes virus. Kan het dan toch herpes zijn? Of wat zou het kunnen zijn? Durf mn kind zo niet het melk te geven omdat ik bang ben dat het herpes is
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 september 2022 om 22:14Ik zou het zo helaas ook niet kunnen zeggen.
ReagerenAnoniem29 september 2022 om 22:15Ik heb zelf nooit herpes gehad, zou ik het dan oppeens wel kunnen hebben?
ReagerenJohn (moderator)
29 september 2022 om 22:19Dat is dan toch wel onwaarschijnlijk
ReagerenAnoniem29 september 2022 om 22:30Komt herpes ook wel voor op de borsten? Want als ik op internet zoek staat steeds dat alleen een koortslip gevaarlijk is. Verder zie ik niks over borsten staan
ReagerenJohn (moderator)
29 september 2022 om 22:34Herpes is herpes. Alleen bij een koortslip is het besmettingsrisico groter.
Reageren
Herpes kan in principe overal voor komen maar dan zou er wel contact moeten zijn geweest met blaasjes die door herpes veroorzaakt zijn. En dat is dan toch niet erg waarschijnlijk dat het herpes isAnoniem29 september 2022 om 22:40Nog een laatste vraag. Zou je dan ook herpes kunnen krijgen als vocht uit zo een blaasje gemengd is in melk wat het kind drinkt?
ReagerenJohn (moderator)
29 september 2022 om 22:42Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Vraag dat morgen na bij de verloskundige of de huisarts
Reageren